ENRU

Прокуратура вимагатиме арешту головреда «Страна.ua» Гужви

267

Прокуратура в суді вимагатиме для головного редактора видання «Страна.uа» Ігоря Гужви запобіжний захід у вигляді тримання під вартою з можливістю внесення застави.

Про це заявив генеральний прокурор Юрій Луценко під час брифінгу.

«Думаю, що прокуратура буде наполягати на арешті з можливістю внесення застави. Заставу визначить слідство. Я не визначаю ні запобіжного заходу, ні застави, тільки законність дії», — пояснив Луценко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ГПУ оприлюднила оперативне відео у справі головреда «Страна.ua» Гужви

Луценко також повідомив, що, окрім факту отримання хабара, Гужву підозрюють в ухиленні від сплати майже 18 млн гривень податків.

За словами генпрокурора, відповідна справа слухається в Шевченківському райсуді Києва. Розслідування щодо несплати податків було розпочате у 2016-му році.

Нагадаємо, головреда видання «Страна.ua» Гужву відправили в СІЗО.

Нагадаємо, ввечері 22 червня у Києві затримали головного редактора видання «Страна.ua» Гужву.

Генпрокурор Юрій Луценко заявив, що головного редактора видання «Страна.ua» Ігоря Гужву затримали правоохоронці за підозрою у отриманні хабара. У ГПУ стверджують, що Гужва вимагав у депутата $20 тисяч за нерозголошення інформації, яка могла б скомпрометувати політика. 

Як повідомив сам Гужва, слідчі дії пов’язані з намаганням народного депутата від «Радикальної партії» Дмитра Лінька дати «Страна.ua» хабара за видалення публікації.

У коментарі Громадському депутат Лінько заперечив, що він звертався до редакції «Страна.ua» з таким проханням.

Інтереси Гужви прибула представляти колишня міністр юстиції часів Януковича Олена Лукаш. Вона повідомила, що Гужву відвезли до будівлі ГУ МВС для вручення підозри.

Ігор Гужва — журналіст, раніше очолював холдинг «Мультимедіа-інвест Груп», до якого належать газета «Вести», інтернет-видання «Vesti.ua», а також радіостанція «Радио Вести».

Гужва запустив видання «Страна.ua» в лютому 2016 року. Основу команди медіа склали колишні працівники медіахолдингу «Вести» (одноіменна газета, сайт, радіостанція, журнал «Вести.Репортер», телеканал UBR), яким він керував до липня 2015 року.

Ігор Гужва називав себе власником видання «Вести», хоча видання пов'язували із колишнім міністром доходів та зборів часів Януковича Олександром Клименком.

«Вести» були засновані навесні 2013 року і під час Майдану запам'яталися критичним ставленням до протестів. Після начебто продажу Гужвою медіахолдингу у липні 2015 року, ним стала керувати цивільна дружина Клименка — Ольга Семченко.

З 2003 по 2012 рік Гужва працював головним редактором газети «Сегодня», акціонером якої була компанія СКМ Ріната Ахметова.

У 2014 році проти Гужви було порушено кримінальну справу за начебто ухилення від сплати податків газетою «Вести». Суд досі не виніс у ній кінцевого вироку.

Того ж року СБУ відкрило кримінальне провадження щодо поширення журналом «Вести.Репортер» закликів до порушення територіальної цілісності України. На сьогодні провадження не закрито, але справа досі не передана до суду.

Обидві справи Гужва називав елементом тиску на підпорядковані йому видання та на себе особисто як на головного редактора.

В квітні 2017 року він заявляв, що проти нього готується третя кримінальна справа, також пов'язана із несплатою податків.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram