Шістнадцять найбільших рекламодавців світу об'єдналися, щоб підштовхнути такі платформи, як Facebook, Twitter, Google та YouTube робити більше для боротьби із небезпечним і фальшивим контентом в Інтернеті.

Про це повідомляє Reuters.

Facebook, Google, Twitter і великі рекламні агентства оголосили про спільну ініціативу з «якнайшвидшого поліпшення цифрової безпеки». З технологічними компаніями співпрацюватимуть агентства WPP, Publicis і Omnicom, а також такі глобальні бренди, як Procter & Gamble і Unilever.

Компанії будуть разом «боротися з шкідливим і фальшивим контентом», а також розроблять «конкретний набір» протоколів для захисту людей і брендів в Інтернеті.

Луїс Ді Комо, виконавчий віце-президент із глобальних медіа Unilever, заявив, що це вперше, коли всі сторони галузі зібралися разом для вирішення проблеми, яка має далекосяжні наслідки для суспільства. Він також зазначив, що спочатку група зосередиться на контенті, який несе небезпеку для суспільства, такому як тероризм.

За словами Луїса, соціальні мережі та платформи вже зробили кроки для вирішення проблеми, але вони були швидше реактивними — реакція надходила після появи небезпечного і фальшивого контенту, — аніж превентивними.

Перша зустріч об'єднаної групи пройде в середу, 19 червня. Учасники пообіцяли вести роботу «прозоро», але не уточнили, коли варто чекати конкретних рішень.

Нагадаємо, після того, як у лютому американський блогер Метт Уотсон знайшов на YouTube ролики, що нагадують дитяче порно, відеохостинг пообіцяв приховати недоречні коментарі і видалити відео дітей, які порушують політику платформи і не досягли 13 років. Але досі нічого не змінилося — алгоритм рекомендацій продовжує пропонувати відверті ролики з дітьми.

Поділитись: