росія через західні санкції почала розбирати літаки на запчастини — Reuters
Через західні санкції, які ввели за повномасштабне вторгнення в Україну, росії вже доводиться розбирати свої літаки на запчастини. Так робить зокрема найбільша російська компанія «Аерофлот».
Про це пише Reuters із посиланням на чотири джерела в галузі.
Так, санкції позбавили росію можливості купувати запчастини до літаків у західних країн. Відтак у червні російський уряд оприлюднив рекомендацію для авіакомпаній.
рф пропонує використовувати деякі літаки як запчастини, щоб гарантувати, що решта бортів іноземного виробництва літатимуть хоча б до 2025 року.
Зокрема, одне із джерел Reuters повідомило, що «Аерофлот» уже припинив використовувати та розбирає майже новий літак Airbus A350 та російський борт Sukhoi Superjet 100.
Що передувало?
У травні Bloomberg писав, що через західні санкції у російській компанії «Аерофлот» невдовзі розпочнеться дефіцит запчастин. Тоді фахівці прогнозували, що через три місяці авіакомпанії доведеться розбирати частину своїх літаків на запчастини.
«Аерофлот» має приблизно 350 літаків. Більшість із них — моделі західних компаній Airbus та Boeing. Bloomberg пише, що через санкції російській фірмі доведеться перейти на внутрішні рейси та літаки російського виробництва.
«"Аерофлот" побудували відповідно до світових стандартів, але він буде тінню самого себе, здатною літати тільки в ті частини світу, які готові вести справи з росією. Це дзеркало російської економіки загалом, тепер відрізаної від економічної системи, яку очолює Захід», — сказав представник лондонської консалтингової компанії TS Lombard Крістофер Ґренвіль.
Водночас навіть перехід на власні літаки у росіян відбувається не за планом. Як зазначає представник авіаційної аналітичної компанії Cirium Роб Морріс, плани вітчизняного виробництва двигунів для російських літаків Sukhoi Superjet та «Иркут MC-21» поки що далекі від реалізації.
- Поділитися: