Щодо журналістських розслідувань під час виборчої кампанії необхідна професійна дискусія — керівниця ГО «Детектор медіа»

Watch on YouTube

Має відбутися професійна дискусія щодо того, як мають проводитися журналістські розслідування під час виборчої кампанії.

Таку думку в ефірі програми «Нині вже» на Громадському висловила засновниця та керівниця ГО «Детектор медіа» Наталія Лігачова.

«Тут був якийсь дисбаланс. Ми розуміємо, що журналісти, отримавши інформацію, мають її оприлюднити, але вийшло так, що проти чинного президента було набагато більше журналістських розслідувань, ніж проти інших кандидатів. До Тимошенко, наприклад, теж багато запитань... Це проблема дискусійна», — зазначила Лігачова.

Вона наголосила, що більшість журналістських розслідувань базуються на «зливах» і цим міг скористатися хтось, кому це вигідно.

Водночас керівниця моніторингового відділу Інституту масової інформації Олена Голуб зауважила що з трьох лідерів чорного піару найбільше було проти Порошенка, а найменше — проти Зеленського.

Варто зазначити, що серед розслідувань, які вийшли під час передвиборчої кампанії були розслідування програми «Схеми» щодо кінобізнесу Володимира Зеленського в Росії та програми «Наші Гроші» щодо коштів передвиборного штабу Юлії Тимошенко.

Нагадаємо, у березні 2019-го журналісти програми «Наші гроші з Денисом Бігусом» оприлюднили розслідування, у якому йдеться, що син вже екс-заступника секретаря Ради національної безпеки й оборони Олега Гладковського — Ігор є учасником схем з розкрадання в оборонному комплексі України. Загалом учасники схеми отримали від Укроборонпрому 250 млн гривень.

Олег Гладковський, своєю чергою, є близьким другом президента Петра Порошенка. За даними розслідувачів, керівництво концерну Укроборонпром знало про шахрайські оборудки й давало на них згоду. Більше того, про розкрадання в оборонному комплексі країни знали у всіх силових структурах.

Після розслідування, Порошенко звільнив Гладковського. На його посаду призначили Сергія Кривоноса. Олег Гладковський звинувачення відкидає.