У Boeing пообіцяли якнайшвидше випустити нове програмне забезпечення для лайнерів 737 MAX

Американська компанія Boeing обіцяє випустити оновлене програмне забезпечення для лайнерів 737 MAX протягом семи — десяти днів.

Так, компанія працює над оновленням програмного забезпечення для противостопорної системи і дисплеїв пілотів.

У компанії поки немає доказів того, що саме несправне програмне забезпечення стало причиною останніх двох катастроф з участю Boeing 737 MAX, однак схожі траєкторії польоту лайнерів перед катастрофою змусили компанію підняти ці питання.

Нагадаємо, 14 березня стало відомо, що всі літаки Boeing 737-8 MAX, які експлуатуються авіакомпаніями світу, наразі припинили свої польоти та знаходяться на землі.

13 березня Державіаслужба України видала рішення з безпеки польотів щодо призупинення експлуатації літаків Boeing 737-8 Max після того, як пасажирський літак такої моделі розбився, рухаючись з Ефіопії.

12 березня Німеччина, Ірландія та Франція закрили свій повітряний простір для літаків Boeing 737 Max 8 після нещодавньої авіакатастрофи в літака цієї моделі в Ефіопії.

Після аварії понад 25 авіакомпаній призупинили використання літаків Boeing цієї моделі. Це, зокрема, авіакомпанії Ефіопії, Індонезії, Китаю, Австралії, Сінгапуру, Малайзії, Оману, Південної Кореї, Британії та Норвегії. Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) також заборонило експлуатацію літаків цієї моделі. США також призупинили всі польоти Boeing 737 Max.

Нагадаємо, зранку 10 березня пасажирський літак авіакомпанії Ethiopian Airlines зі 149 пасажирами на борту та 8 членами екіпажу розбився, рухаючись з Ефіопії до столиці Кенії — Найробі. Пізніше стало відомо, що усі, хто був на борту, загинули. За попередніми даними, українців на борту літака не було. Після аварії літака Boeing, акції компанії різко подешевшали. Станом на 11 березня компанія Boeing втратила понад 11% своєї вартості після падіння літака в Ефіопії.

Це друга аварія літака моделі Boeing 737 Max 8 за минулих 5 місяців. У жовтні 2018 в Індонезії розбився пасажирський літак зі 188 людьми на борту. За кілька хвилин після зльоту він втратив зв’язок з диспетчерами та впав у море.

Оскільки обидві аварії сталися на етапі зльоту, вони мають певний ступінь подібності.