Світ

У Британії почали три нових розслідування щодо пропагандистського каналу Russia Today

21 травня, 2018 13:25
Світ/У Британії почали три нових розслідування щодо пропагандистського каналу Russia Today
Зберегти
Вигляд
Британський регулятор Ofcom розпочав три нових розслідування щодо російського пропагандистського телеканалу Russia Today (RT).

Британський регулятор Ofcom розпочав три нових розслідування щодо російського пропагандистського телеканалу Russia Today (RT).

Розслідування стосуються новинних програм, що виходили 26 квітня і 4 травня, а також політичного ток-шоу Crosstalk від 20 квітня, передає «РИА Новости».

У повідомленні регулятора наголошується, що сам факт розслідування не означає, що мовник зробив якесь порушення.

Раніше Ofcom повідомляв, що веде сім розслідувань. Нині їхня кількість зросла до 10.

Як повідомлялося, російський пропагандистський телеканал Russia Today припинив мовлення в ефірі у Вашингтоні з 1 квітня.

У листопаді 2017 року російських журналістів з Russia Today позбавили акредитації у Конгресі США.

13 листопада Russia Today зареєструвався в США як іноземний агент.

Реєстрація телеканалу як іноземного агента не означає припинення мовлення в США. Зміни, зокрема, стосуються подання фінансових звітів, а виготовлені програми повинні маркуватися як пропаганда іноземного уряду.

У відповідь на це Держдума Росії 15 листопада схвалила поправки до закону про іноземних агентів, який діє з 2012 року. Ними зарубіжні ЗМІ прирівняли до іноземних агентів. Президент РФ Путін вже підписав поправки до закону.

Раніше Twitter заборонив російським каналам Russia Today і Sputnik розміщувати рекламу. Також Twitter заблокував один з акаунтів Russia Today, який діяв під іменем посольства Британії.

Пов`язані новини