У бюстгальтері та шоломі: міністерство транспорту Німеччини розкритикували за рекламу безпечної їзди
Міністерство транспорту Німеччини розкритикували за рекламу безпечної їзди велосипедом, на якій зобразили дівчину в бюстгальтері та шоломі. Жіноче крило соціал—демократичної партії вимагає зупинити рекламну кампанію.
На плакаті, який мають розмістити на білбордах 26 березня, зображена дівчина в бежевому бюстгальтері та фіолетово-чорному шоломі.
Ініціатори кампанії звертають увагу на те, що, можливо, шолом і не виглядає привабливо, але рятує життя.
Проти реклами вже виступили кілька політикинь, звинувативши міністерство в сексизмі.
«Бентежно, по-дурному і по-сексистськи те, що міністр транспорту продає свою політику, використовуючи оголену шкіру», — сказала глава крила Марія Нойкл.
Міністерка у справах сім'ї Франциска Гіффен також розкритикувала міністра транспорту Андреаса Шойєра за таку рекламу й виклала на своїй сторінці у Facebook фотографію з велосипедом. Гіффен звернула увагу, що шолом можна носити й з одягом також.
Міністерство транспорту також відреагувало на звинувачення, вказує BBC. У своєму пості інституція вказала, що аудиторією кампанії є молоді чоловіки та жінки, які не вдягають шоломи через естетичні міркування.
У серпні 2018 райсуд польського міста Лігниця зобов'язав сплатити польського виробника енергетичного напою Devil Energy Drink 60 тисяч злотих за «порушення хороших манер у рекламі».
- Поділитися: