У Facebook та Instagram з’являться подоби телемагазинів — щоб бізнес розвивався в умовах пандемії

Очільник Facebook Марк Цукерберг оголосив про запуск сервісу Shops, який дозволить бізнесу безкоштовно створювати онлайн-сторінки для продаж у Facebook та Instagram. Про це він розповів під час онлайнтрансляції.
За словами Цукерберга, ідея Shops полягає в тому, аби заохотити економічну діяльність в умовах пандемії коронавірусу, коли фізичний контакт між постачальниками послуг і клієнтами фактично неможливий.
«Якщо ви фізично не можете відкрити власну крамницю чи ресторан, ви все ще можете приймати замовлення онлайн і доставляти їх людям», — пояснює він.
Facebook та Instagram забезпечують роботу Shops за допомогою сторонніх сервісів, як-от Shopify, BigCommerce та Woo. Доступ до власне Shops можна отримати через бізнес-акаунти соцмереж; крім того, онлайнкрамнички, створені через цей сервіс, також з’являтимуться в сторіз і як рекламні оголошення.
Наразі, за словами Цукерберга, Facebook працює над впровадженням функціоналу програм лояльності для онлайнбізнесів: «Ви зможете легко побачити за вашими досягненнями й винагородами і стежити за ними. А ми вивчаємо шляхи допомоги малому бізнесу в створенні, керуванні та впровадженні програм лояльності у Facebook Shops».
- Поділитися: