У серпні у Києві стрімінговий сервіс Netflix зніматиме свій фільм «The Last Mercenary» («Останній найманець») з Жан-Клод Ван Дамом у головній ролі. Через це у місті перекриватимуть частину вулиць. Розповідаємо які.

Відповідне розпорядження опублікувала Київська міська державна адміністрація.

Рух на час зйомок обмежуватимуть або перекриватимуть повністю.

14 серпня з 05:00 до 21:00:

  • на вулиці Костянтинівській (у кварталі від вул. Заводської до вул. Оленівської та від вул. Заводської до вул. Юрківської), з перекриттям зазначеної вулиці.

17 серпня з 05:00 до 18:00:

  • на вулиці Електриків (у кварталі від вул. Заводської до провулку Електриків), з перекриттям зазначеної вулиці.

17 серпня з 14:00 до 21:30:

  • на вулиці Промисловій, 4 (під Південним мостом), з перекриттям зазначеної вулиці.

18 серпня з 05:00 до 14:00:

  • на вулицях Січових Стрільців та Гоголівській, з перекриттям вулиці Гоголівської (у кварталі від вул. Володимира Винниченка до вул. Січових Стрільців) та з обмеженням руху на вулиці Січових Стрільців (у кварталі від вул. Полтавської до вул. Гоголівської).

25 серпня з 05:00 до 21:00:

  • на вулиці Ярославській (у кварталі від вул. Набережно-Хрещатицької до вул. Почайнинської), з перекриттям зазначеної вулиці.

Загалом знімати фільм у Києві будуть з 10 серпня до 26 вересня, кажуть в КМДА.

Що за фільм

31 липня у Мінкульті повідомили, що Netflix вперше зніматиме свій фільм в Україні. Це комедійний бойовик про політичні інтриги на державному рівні — «The Last Mercenary» («Останній найманець»). Левова частка зйомок відбудеться у Києві, ще частина — у Парижі.

За сюжетом події розгортатимуться у Франції. Серед головних акторів — Жан-Клод Ван Дам і Албан Іванов.

За роботу відповідальні міжнародна кінокомпанія Apple Tree і вітчизняні Star Media.

Зйомки вже стартували і триватимуть до осені. Продюсери — Влад Ряшин, Жан-Шарль Леві та Оліас Барко. Режисер — Девід Шарон, оператор-постановник — Т’єррі Арбогаст.

Netflix — американська компанія, що виробляє фільми та серіали і продає доступ до них майже по всьому світу (зокрема і в Україні). Станом на квітень 2020 року, у світі було понад 180 мільйонів підписників сервісу. З 2013 року компанія створює власний контент. 

Поділитись: