У Києві частково відкрили рух транспорту Подільським мостом, який почали будувати 30 років тому

У Києві відкрили рух транспорту з лівого берега на правий Подільсько—Воскресенським мостовим переходом.
Про це повідомив міський голова Києва Віталій Кличко.
Рух відкрили для спецтранспорту, автомобілів екстрених служб та пасажирських автобусів.
На першому етапі тут працюватиме автобусний маршрут №111 за напрямком: метро «Площа Українських Героїв» — метро «Лівобережна».
Кличко зазначив, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід — це найбільший з обʼєктів транспортної інфраструктури Києва та України. Протяжність мостового переходу становить понад 10 кілометрів.
«Ще кілька років тому першим етапом запуску об'єкта ми планували та обіцяли забезпечення руху пасажирського автотранспорту. І сьогодні, нарешті, це відбулося! Всім скептикам та тим, хто намагався заблокувати роботи на обʼєкті, скажу одне: шукайте тепер інші приводи для своїх маніпуляцій», — пише Кличко.
Він зазначив, що будівництво цього мостового переходу продовжується. Наступним етапом Департамент транспортної інфраструктури забезпечить проїзд на вулиці О. Бальзака — ці роботи вже тривають. А також здійснить ремонт вулиці Центральна Садова включно з облаштуванням мережі водовідведення. І проїзд на Бальзака, і ремонт Центральної Садової планують завершити у 2024 році, сказав Кличко.
«Підкреслю: як ми й говорили раніше, запуск руху автотранспорту — це перший крок до наступного суперважливого для жителів міста етапу — метро на Троєщину. І частина його станцій вже існують. Вони знаходяться на нижньому ярусі аркового мосту. А далі метро має піти під землю. І роботи з облаштування тунелів теж активізуємо. Нас суттєво уповільнили спочатку пандемія, а потім — широкомасштабна війна», — пише Кличко.
Будівництво Подільського мосту
Міст у Києві через річки Дніпро і Десенка, що має з’єднати Поділ із лівобережними районами Воскресенка та Райдужний масив, розпочали будувати ще 1993 року. Однак майже одразу будівництво зупинили через відсутність фінансування.
До проєкту повернулися тільки через 10 років. Тоді спорудження моста планували закінчити у 2008 році. Та через брак фінансування у 2010 році будівництво знову відклали.
За планом, вся конструкція складатиметься з трьох мостів та естакад, які їх з’єднують. На верхньому ярусі передбачається шість смуг для руху автотранспорту — по три в один бік, на нижньому — дві колії метро зі станціями «Суднобудівна», «Труханів острів» і «Затока Десенка», які будуть розташовані на нижньому метроярусі мостового переходу.
Із будівництвом Подільського мосту пов’язані кілька скандалів та інцидентів. Один із них трапився 18 листопада 2011 року, коли в Дніпро впав плавучий кран «Захарій LK-600».
Міст також фігурував у популярній культурі та рекламі. Так, у 2017 році на цьому мосту зняв кліп французький репер Orelsan, а у 2019-му міст потрапив до реклами BMW.
- Поділитися: