Guardian Media Group вирішила відмовитися від реклами компаній, які видобувають викопне паливо.

Про це повідомляється на сайті The Guardian.

Зазначають, що матеріалів від нафтових і газових компаній більше не буде на сайтах і в додатках усіх видань медіа групи: The Guardian, Observer і Guardian Weekly.

Рішення ухвалили через «надзвичайну ситуацію з кліматом». Журналісти наводять думку екологів, що енергетичні корпорації «витрачають великі кошти на не цілком чесний екологічний маркетинг».

У виданні наголошують на відносно невеликих інвестиціях у відновлювані джерела, продовжуючи отримувати дохід від нафти й газу.

Водночас визнають, що реклама приносить Guardian Media Group 40% виторгу, а відмова від нафтогазової галузі «ускладнить життя компанії в короткостроковій перспективі».

Поділитись: