Міністерства інфраструктури України та Польщі провели переговори, під час яких обговорювали збільшення польської квоти для українських перевізників вантажів до 200 тисяч на рік. Минулого року через брак дозволів були затримки в експорті товарів.

Як повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури, українська сторона запропонувала польській перейти на електронну систему видачі дозволів на перевезення, адже формальною причиною того, чому у 2019 році Польща обмежувала квоту для українських вантажоперевізників, була корупція у системі розподілу дозволів між вантажоперевізниками.

«Владислав Криклій наголосив, що з другого січня цього року в Україні працює транспортний портал, українські перевізники мають можливість здійснити електронне замовлення бланків дозволів. Це прозора система, яка мінімізує зловживання», — йдеться у повідомленні Мінінфраструктури.

Польща пообіцяла вивчити українську систему розподілу дозволів та продовжити переговори про збільшення квоти на перевезення для українських перевізників.

Зазначимо, що через недостатню кількість виданих польською владою дозволів на здійснення перевезень товарів українськими перевізниками у 2019 році на україно-польському кордоні сформувалися затори. На початку 2019 року Польська сторона надала Україні меншу кількість дозволів для перевезень, аніж зазвичай: зі 260 тисяч дозволів українська квота на перевезення товарів скоротилася до 160 тисяч.

Наприкінці 2019 року Україна двічі збільшувала квоту на перевезення вантажів територією Польщі на 5 тисяч. Колишній міністр інфраструктури Володимир Омелян звинуватив Польщу у порушенні угоди про асоціацію України та ЄС.

Поділитись: