Упродовж карантину Укрзалізниця повернула пасажирам майже 130 мільйонів гривень за квитки на поїзди, які скасували через запровадження карантину. Робота з повернення коштів за невикористані квитки триває.

Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Загалом пасажирам повернули кошти за 617,3 тисячі квитків, з яких 401,6 тисячі — через інтернет та понад 215,7 тисячі — через залізничні каси. В Укрзалізниці очікують на повернення ще 126,7 тисячі невикористаних квитків.

В Укрзалізниці інформують, що повертають пасажирам повну вартість проїзних документів на всі поїзди, які скасували через карантинні обмеження.

Якщо квиток придбали через інтернет, його можна повернути через особистий кабінет онлайн-сервісів. Кошти перерахують впродовж 30 днів на банківську картку, з якої проводили оплату поїздки.

Квитки, придбані через інтернет на поїзди, дата відправлення яких уже минула, повертають через претензійні відділи. Для цього пасажиру потрібно видрукувати квиток та звернутись із ним до такого відділу. Зокрема, вони є на залізничних вокзалах станції Київ-Пасажирський, Дніпро, Львів, Одеса-Головна, Харків-Пасажирський та Лиман. 

Якщо квиток купували або видруковували у касі, його можна повернути у будь-якій залізничній касі України. Для цього пасажиру потрібно мати оригінал квитка та документ, що посвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення, закордонний паспорт тощо).

Нагадаємо, 1 червня Укрзалізниця почала продавати квитки на плацкартні вагони, що курсуватимуть у складі пасажирських поїздів далекого сполучення. Квитки продають лише на половину місць у цих вагонах.

Поділитись: