Український інтернет-магазин білизни запустив кампанію проти об’єктивації та прибрав з сайту тіла моделей

Український інтернет-магазин білизни запустив кампанію проти об’єктивації та прибрав з сайту тіла моделей
Український інтернет-магазин білизни запустив кампанію проти об’єктивації та прибрав з сайту тіла моделей

Український інтернет-магазин жіночої білизни Alisa.ua прибрав з сайту тіла моделей. У такий спосіб бренд хоче підтримати комунікацію з протидії сексуальній об'єктивації у рекламі та ЗМІ, а також нагадати: що 8 березня — це День боротьби жінок за рівні права.

«Сексуальна об'єктивація сприяє закріпленню гендерних стереотипів у суспільстві та може призвести до формування негативного уявлення жінок про себе. Такій комунікації немає місця у наші дні. Чомусь досі заведено вважати, що 8 березня — це свято весни та жіночності. Своєю комунікацією ми хочемо звернути увагу наших клієнтів та громадськості на його справжню суть та меседж», —каже Лєра Кутепова, маркетинг-директорка Alisa.ua.

Український інтернет-магазин білизни запустив кампанію проти об’єктивації та прибрав з сайту тіла моделей

До 8 березня інтернет-магазин створив хештег #правонатіло, в межах якого закликає поширювати свій маніфест. У ньому, зокрема, розміщені поради про те, що робити, коли побачив рекламу, яка дискримінує.

Alisa.ua не вперше підіймає гострі для суспільства теми. В жовтні минулого року бренд запустив соціальну кампанію боротьби з захворюванням на рак молочної залози. А 8 березня того ж року розвінчував міфи про жіночність у своїх листах до аудиторії.

Зазначимо, у 2018 році некомерційна дослідницька організація «Інститут Джини Девіс з гендерних питань у ЗМІ» проаналізувала рекламу на фестивалі «Каннські Леви». Результати показали, що сексуалізовані жіночі тіла удвічі частіше за чоловічі використовувалися для привернення уваги покупців.

Як свідчить опитування групи «Рейтинг», проведене в лютому 2021 року, більшість українців досі вважають, що готування їжі й хатні справи — це «жіночі» обов'язки, а справа чоловіків — заробляти більше грошей. Водночас 56% опитаних вважають, що в Україні дуже рідко проявляється нерівність між чоловіками та жінками.