Укрзалізниця проводить підготовчі роботи для здійснення електрифікації колій у напрямку Ковель — державний кордон, що спростить експорт залізної руди з України до Польщі.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Там зазначаються, що довжина відрізку колії, який планується електрифікувати, складає 100 кілометрів. Ця ділянка є найбільш економічно затратною для експортерів залізної руди, адже на ній доводиться використовувати дизельні поїзди замість електровозів.

«Через відсутність електрифікації на зазначеній ділянці ми вимушені перевозити вантажі на дизель тязі. В умовах постійного зростання цін на нафтопродукти електрифікація сприятиме зменшенню експлуатаційних витрат, енергозбереженню, зниженню забруднення природного середовища від згорання дизпалива. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — повідомив голова Укрзалізниці Євген Кравцов.

Окрім цього, електрифікація зазначеної ділянки з Ковеля до Ізова та державного кордону вдвічі збільшить пропускну здатність для пасажирських та приміських поїздів. В межах проекту планується провести реконструкцію 6 проміжних станцій та 5 зупиночних пунктів.

Протягом першої половини 2019 року Укрзалізниця відремонтувала вже 492 кілометри колій, з яких 93 кілометри — реконструювали.

Напередодні в Укрзалізниці повідомляли, що найбільш прибутковим пасажирським поїздом виявився поїзд Київ-Москва, який приніс більше прибутків, ніж 5 найприбутковіших внутрішніх поїздів.

Напередодні стало відомо, що Укрзалізниця може підвищити тарифи на вантажні перевезення на 2,5% у серпні та на 5% у листопаді 2019 року.

5 липня повідомлялось, що Укрзалізниця планує перевозити вантажі пасажирськими поїздами. У цих вагонах компанія планує перевозити посилки.

Нагадаємо, що напередодні стало відомо, що уряд затвердив новий фінансовий план Укрзалізниці, яким передбачено підвищення тарифів на вантажні перевезення на 14,2%. Оновлені тарифи затвердила Державна регуляторна служба.

Поділитись: