У Міністерстві інфраструктури України вважають, що подальша співпраця між Deutsche Bahn та Укрзалізницею має ґрунтуватися на інвестиціях німецької компанії в українську залізничну інфраструктуру для того, аби Deutsche Bahn ніс відповідальність за управління.

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій в інтерв'ю виданню «Ліга.Бізнес».

«Якщо Deutsche Bahn чи хто-небудь інший, на етапі переходу в управління, каже нам: я хочу заробляти, але якщо зроблю гірше, я солідарний з вами і несу відповідальність за збитки, ризики, ділю з вами цей тягар. Тоді це цікаво», — прокоментував Криклій можливі умови передачі Укрзалізниці в управління Deutsche Bahn.

За його словами, уряду важливо розуміти, яких показників можливо буде досягти, якщо держава передасть Укрзалізницю в управління стороннім компаніям, а ключовою у такій співпраці має бути саме відповідальність сторін.

«Гравець, який підключиться до УЗ та стане стратегічним партнером, повинен заходити грошима. Нема більшої та кращої відповідальності, ніж участь грошима», — додав міністр.

Він запропонував, що такі інвестиції Deutsche Bahn могли б піти на оновлення рухомого складу Укрзалізниці. Вони б підтвердили довгостроковість планів Deutsche Bahn щодо співпраці з Україною.

5 лютого 2020 року Україна підписала меморандум про співпрацю з Deutsche Bahn.

23 січня прем’єр-міністр України Олексій Гончарук заявив, що Укрзалізницю передадуть в управління найбільшому залізничному оператору Німеччини строком на 10 років.

Згодом у Deutsche Bahn повідомили, що чинні домовленості з українським урядом передбачають лише надання консультацій щодо Укрзалізниці. Також міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомляв, що фахівці Deutsche Bahn будуть надавати консультаційні послуги для реформи Укрзалізниці, однак він не виключив, що з часом роль експертів Deutsche Bahn може змінитися.

24 січня у Deutsche Bahn повідомили, що питання операційного управління Укрзалізницею наразі ще вивчається.

Поділитись: