Volkswagen обіцяє з 2035 року не виробляти авто з двигунами внутрішнього згоряння в Європі. Пізніше — і в решті світу

Завод Volkswagen у Цвіккау, Німеччина. Ілюстративне фото
Завод Volkswagen у Цвіккау, Німеччина. Ілюстративне фотоJens Meyer/AP

Німецький автовиробник Volkswagen планує до 2035 року повністю закрити виробництво авто на двигунах внутрішнього згоряння в Європі. Пізніше компанія відмовиться від неекологічних автівок і в інших регіонах світу.

Про це член наглядової ради Volkswagen із питань продажів і маркетингу Клаус Цельмер розповів в інтерв’ю Münchner Merkur.

«У Європі ми вийдемо з бізнесу з виробництва двигунів внутрішнього згоряння десь між 2033 і 2035 роками», — сказав Цельмер, додавши, що дещо пізніше Volkswagen піде на такий крок у США й Китаї, а в Південній Америці та Африці на це знадобиться «значно більше часу».

Цельмер уточнив, що йдеться саме про авто під брендом Volkswagen, але в майбутньому аналогічні зміни оголосять і щодо машин інших брендів, якими володіє Volkswagen Group. Зміни будуть поступовими, бо поки є високий попит на дизельні двигуни, додав Цельмер.

Як зауважує Münchner Merkur, це вперше офіційний представник Volkswagen назвав конкретні строки відмови від виробництва неекологічних автомобілів.

Кількома днями перед тим дочірній бренд Volkswagen — Audi — оголосив, що припинить виробництво авто з двигунами внутрішнього згоряння до 2033 року, а з 2026-го розроблятиме лише нові авто на електродвигунах.

Як зауважує Deutsche Welle, імовірно, приводом для заяви Volkswagen стали плани Європейського Союзу представити в липні 2021 року ще більш жорсткі норми скорочення шкідливих викидів в атмосферу.

Крім того, на Volkswagen досі тисне «дизельний скандал»: у 2015 році з’ясувалося, що програмне забезпечення на його авто приховує реальні об’єми викидів шкідливих газів в атмосферу під час відповідних тестів. Таких автівок, за підрахунками концерну, було 11 мільйонів у всьому світі.

Автовиробники останнім часом повідомляють про плани зменшити викиди в атмосферу. Зокрема, німецький автовиробник BMW заявив, що його заводи у Китаї мають досягнути вуглецевої нейтральності до кінця 2021 року. А Ford прагне, щоб всі його заводи були оснащені відновлювальними джерелами енергії до 2035 року.