Працівникам із високим рівнем тривоги може нашкодити заборона, яка вимагає не використовувати робочу електронну пошту поза робочим часом.

Про це повідомляє BBC.

Дослідники університету Сассекса виявили, що заборона може перешкоджати людям із високим рівнем тривоги та нервотизму досягнути цілей на роботі та викликати стрес. Водночас науковці зазначили, що деяким людям таке правило навпаки допомагає відпочити.

Дослідники вважають, що деяким працівникам потрібно безперешкодно реагувати на робочі листи.

«Люди повинні користуватися електронною поштою так, щоб вона відповідала їхнім пріоритетам. Люди мають відчути, що адекватно керують своїм навантаженням», — зазначила старша викладачка з менеджменту в Університеті Сассекської бізнес-школи Емма Рассел.

Німецька компанія Volkswagen налаштувала свої сервери таким чином, щоб працівники могли отримувати робочі електронні листи за пів години до та після робочого дня, а також не отримувати листи взагалі у вихідні.

У 2017 році у Франції навіть набув чинності закон, що дозволяє працівникам ігнорувати робочі електронні листи в неробочий час.

Поділитись: