74% користувачів Facebook не знають, як врегулювати рекламні вподобання — дослідження
Аналітики з американського дослідницького центру П’ю встановили, що 74% користувачів Facebook не знають, яким чином мережа збирає та аналізує інформацію про їхні рекламні вподобання. Також респонденти вказали, що не знають про можливість самостійно регулювати список.
В опитуванні взяли участь 963 людини з США, які старше 18 років. Респондентів просили знайти налаштування своїх рекламних уподобань і сказати чи відповідає воно їхнім інтересам.
59% опитуваних зазначили, що відповідає, утім раніше не знали про його існування. 27% зазначили, що у списку є деякі неточності. 51% сказали, що їм «некомфортно» від наявності такого списку.
Для того щоб, перевірити рекламні уподобання у Facebook потрібно обрати налаштування біля значка «Сповіщення» і там натиснути на розділ «Реклама».
Нагадаємо, раніше Facebook видалив низку російських сторінок, які писали недостовірну інформацію про Україну.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Приватності не існує: 150 компаній, серед яких Amazon, Apple і Netflix, отримували доступ до особистих даних на Facebook.
У жовтні Facebook зобов’язав замовників політичної реклами у Британії надавати у відкритому доступі інформацію про себе. Такі нововведення запровадили для боротьби з дезінформацією.
Нагадаємо, Велика Британія оштрафувала Facebook на 644 тисячі доларів через скандал із Cambridge Analytica.
Компанія з аналізу даних Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією президента США Дональда Трампа, незаконно отримала доступ до даних понад 50 мільйонів користувачів Facebook.
Цукерберг втратив понад $5 млрд через виток даних 50 млн користувачів Facebook.
Журналісти встановили, що Cambridge Analytica займалася збором даних про Донбас на замовлення влади.
Цукерберг визнав помилки на фоні скандалу про використання особистих даних. Facebook закрив доступ до будь-яких послуг для компанії Cambridge Analytica.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий витік даних із Facebook: що треба знати про скандал із Cambridge Analytica.