Ексміськголова Ірпеня, який рекламувався на загальнодержавних ЗМІ, програв кандидату від «Слуги народу»
Колишній міський голова Ірпеня, який за даними «Чесно» витратив на рекламу на загальнонаціональних ЗМІ понад 6,5 мільйона гривень, програв кандидату—мажоритарнику від партії «Слуга народу» Олександру Горобцю.
Так, за даними підрахунків 98,14% протоколів на 95-му окрузі, Карплюк відстає від переможця на більш ніж 8% (або понад 7 тисяч голосів).
За даними «Чесно», Карплюк був одним з декількох кандидатів-мажоритарників, які протягом передвиборчої кампанії замовляли рекламу на загальнонаціональних телеканалах, зокрема на «1+1» та «Інтері». За підрахунками журналістів, протягом декількох тижнів передвиборчої кампанії Карплюк витратив 6,5 мільйонів гривень на телерекламу (при дозволеному ліміті витрат мажоритарників на всю рекламну кампанію у 16 мільйонів гривень).
Окрім реклами на телебаченні, колишній міськголова Ірпеня замовляв зовнішню рекламу та надрукував 100-сторінковий глянцевий агітаційний журнал тиражем у 50 тисяч примірників.
Також журналісти зафіксували порушення кандидатом виборчого законодавства, зокрема його рекламу транслювали під час спортивних подій на стадіоні, а також розміщували у медичних установах та комунальних закладах міста, що вважається застосуванням адміністративного ресурсу.
Зазначимо, що проти переможця на цьому окрузі ймовірно «працював» технічний кандидат однофамілець — Дмитро Горобець. Він «відібрав» значну частину голосів у Олександра Горобця — технічний кандидат посідає 4-те місце з 5 269 голосів, або з 5,92%. Для порівняння, Олександр Горобець набирає 26 599 голосів, або 29,93%. У Карплюка 19 121 голосів, або 21,51%.
Раніше проти Володимира Карплюка прокуратура порушила 2 кримінальних провадження, одне з яких за статтею про створення злочинного угрупування. Карплюк був міським головою Ірпеня до середини 2018 року.
Напередодні повідомлялось, що на одному з округів на Закарпатті не могли підрахувати голосів через отруєння салатом олів’є.
21 липня в Україні відбулися дострокові парламентські вибори. Явка за даними з усіх 199 округів склала 49,84%. Це найнижча явка в історії українських виборів до Ради.
За результатами обробки понад 99% протоколів, «Слуга народу» лідирує, на другому місці «Опозиційна платформа — За життя», а «Батьківщина» обігнала партію Порошенка. Також проходить в нову Раду «Голос» Святослава Вакарчука.
Ті партії, які мають понад 2% голосів, отримуватимуть державне фінансування.