Компанія Фірташа звинуватила Укрзалізницю у саботажі

Азотні заводи компанії Ostchem, яка входить до групи компанії українського олігарха Дмитра Фірташа, звинуватили Укрзалізницю у збоях в постачанні вагонів для відвантаження своєї продукції.

Азотні заводи компанії Ostchem, яка входить до групи компанії українського олігарха Дмитра Фірташа, звинуватили Укрзалізницю у збоях в постачанні вагонів для відвантаження своєї продукції.

Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна», посилаючись на заяву компанії Фірташа.

Згідно із заявою, Черкаський завод отримав від Укрзалізниці лише 2 зі 150 заявлених вагонів, а Рівненський завод — 15 із 75 вагонів, про які просив в Укрзалізниці.

Крім цього, зазначається, що представники компанії Фірташа збираються ініціювати відставку керівництва Укрзалізниці. Наразі ж заводи компанії скорочують обсяги виробництва через брак вагонів.

Раніше Верховний суд скасував рішення Стокгольмського арбітражу, за яким компанія Дмитра Фірташа Ostchem Holding Limited мала право примусово стягнути близько 6,7 мільярдів гривень з Одеського припортового заводу.

Також Запорізький господарський суд розірвав договір про заснування ТОВ «Запорізький титано-магнієвий комбінат», укладений між Фондом держмайна та компанією Фірташа «Толеріс Трейдинг Лімітед». Договір уклали у 2013 році нібито з метою залучення інвестицій у прогресивні технології та створення високорентабельного виробництва.

У Фірташа заявили, що оскаржуватимуть це рішення.

Нагадаємо, що напередодні Укрзалізниця підвищила ставки за користування вантажними вагонами у близько півтора рази, залежно від типу вантажного вагону.

Раніше в Укрзалізниці повідомляли, що протягом року мають залучити близько 2 мільярдів доларів інвестицій в тому числі для модернізації вантажних вагонів та локомотивів.

Нагадаємо, раніше повідомлялось, що в Укрзалізниці планують виставляти вільні місця у вантажних вагонах на відкриті аукціони Prozorro.

Також аналітики Bloomberg попереджали, що дефіцит вантажних вагонів в Україні може значно ускладнити експорт продукції у 2018 році.

Європейський банк реконструкції та розвитку може надати Укрзалізниці ще один кредит на закупівлю вагонів.