Пресмарафон Зеленського був не стільки для журналістів, скільки для його виборця — екcглава АП
Президент Володимир Зеленський провів пресмарафон не стільки для журналістів, скільки для свого виборця, й бесіда не була занадто змістовною, вважає Олег Рибачук, глава Адміністрації президента часів Ющенка та голова ГО «Центр UA».
«Взагалі він спілкувався не тільки і не стільки з журналістами, він як і на стадіоні, знає, що таке камера, з ким спілкуватись, і я впевнений, що його виборець — оці 60% плюс — у захваті від того, що відбулося», — заявив Рибачук в ефірі програми «Нині вже» на hromadske.
Він також вважає, що «вузьке коло експертів і журналістів» залишились не задоволені спілкуванням.
«Тому що не було якоїсь предметної дискусії. Серед ідей, які гуляли: ну розбили б принаймні (журналістів на групи — ред.) — умовно економісти, міжнародники тощо, щоби були якісь теми. По 100 разів питання повторювались, вийшов марафон, книга Гіннеса, побитий рекорд Лукашенка, але по суті ті, хто очікували щось дуже змістовне, цього не отримали», — зазначив екс-глава АП.
Рибачук упевнений, що Зеленський був «на своїй хвилі».
«У підсумку журналісти цю гру програли. Цей формат точно придумали сценаристи «Кварталу». І те, що розбили на групи, продумано», — резюмував він.
Згідно з останнім опитуванням, Зеленському довіряють понад 70% українців.
Нагадаємо, прес-марафон Зеленського тривав понад 14 годин і встановив світовий рекорд.