Голова правління Суспільного мовника Зураб Аласанія вважає, що кримськотатарський телеканал ATR отримував державне фінансування без договорів і тендерів.

Про це Аласанія заявив в програмі «Мокрик По Живому» в етері hromadske.

Я не знаю, як це вдалось ATR, але я майже впевнений, що вони останні 4 роки таки порушували закон, отримуючи без договорів і тендерів державне фінансування», — заявив він.

Аласанія також додав, що на його думку, це було можливо завдяки «команді зверху».

«Тобто, якщо їм зараз дадуть ці гроші, то знову хтось закриє очі», — додав він.

Нагадаємо, 10 лютого телеканал ATR повідомив про блокування його рахунків і фінансування з держбюджету.

Пізніше міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський заявив, що відомство шукає вирішення ситуації з кримськотатарським телеканалом ATR.

11 лютого генеральний директор кримськотатарського телеканалу ATR Ленур Іслямов заявив, що телеканал не отримав фінансування від держави та зараз перебуває під загрозою закриття через те, що держава вимагає проведення тендеру.

24 лютого ATR звернувся до Європейського Парламенту та Європейської Комісії за фінансовою допомогою.

ATR — перший кримськотатарський телеканал. 31 березня 2015 року припинив офлайн-мовлення через невидачу ліцензії окупаційною владою Росії. 17 червня 2015 року канал відновив мовлення з Києва.

Поділитись: