Укрзалізниця підписала меморандум про співпрацю з французькою Alstom та китайською CRRC. Укрзалізниця планує використовувати потужності цих компаній для оновлення парку електровозів.

Укрзалізниця підписала меморандум про співпрацю з французькою Alstom та китайською CRRC. Укрзалізниця планує використовувати потужності цих компаній для оновлення парку електровозів.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Укрзалізниці.

«Потреби компанії придбати не менше 200 локомотивів упродовж наступних 7 років, а до 2029 року — до 500 нових електровозів. Якщо вантажні та пасажирські вагони здатні виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів маємо залучити іноземні компанії, саме тому проводимо переговори з чотирма найбільшими світовими виробниками», — повідомив очільник Укрзалізниці Євген Кравцов.

Як йдеться у повідомленні, ключовою вимогою Укрзалізниці до майбутніх електровозів є локалізація їхнього виробництва в Україні.

Наразі Укрзалізниця експлуатує близько 800 електровозів. Їх середній вік — 39,2 роки, зношеність — 92%.

Також сьогодні стало відомо, що Укрзалізниця провела переговори з компаніями PESA та Siemens щодо можливості залучення їхньої техніки для оновлення парку приміських поїздів в Україні.

Крім цього, раніше у компанії Alstom повідомляли, що можуть надати Укрзалізниці тестовий локомотив, якщо відповідних домовленостей досягнуть очільники компаній.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Куди поїдуть локомотиви General Electric і чи подорожчає проїзд — інтерв’ю з керівником Укрзалізниці

23 лютого 2018-го Укрзалізниця та американська корпорація General Electric підписали мільярдний контракт. Рамкова угода передбачає модернізацію локомотивів та будівництво нових. Однією з умов угоди є локалізація виробництва локомотивів в Україні: на першому етапі — 10%, пізніше — 40%.

Також зазначалось, що Укрзалізниця планує списати близько 40% парку локомотивів через їх непридаьність.

11 вересня в Україну прибув перший локомотив американської компанії General Electric. Пізніше повідомлялось, що нові локомотиви планують використовувати на напрямках до Миколаєва, Маріуполя та Мелітополя.

До кінця 2018 року та впродовж першого кварталу 2019 року планується постачання 30 вантажних дизельних локомотивів GE TE33AC з рівнем локалізації 10 %. Їх виробництво стартувало на початку 2018 року в США. Загалом за 15 років УЗ планує закупити до 225 нових тепловозів та модернізувати до 75 існуючих.

Поділитись: