Кабмін підключив усі основні держоргани до сервісу перевірки квитанцій в е-формі — Дубілет

Державний сервіс перевірки квитанцій
Державний сервіс перевірки квитанційСкріншот

Кабінет міністрів приєднав усі основні державні органи до сервісу перевірки квитанцій в електронній формі — тепер немає потреби надавати паперові квитанції про оплату державних послуг.

Про це повідомив міністр Кабміну Дмитро Дубілет.

«Ми підключили до сервісу check.gov.ua всі основні державні органи… Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату», — написав він.

Міністр уточнив, що сплачувати послуги можна через інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці), а потім надати номер квитанції працівнику держустанови.

Зокрема, під'єднали: сервісні центри МВС (водійські посвідчення, довідка про несудимість), Міграційну службу (паспорти, закордонні паспорти), РАЦС (всі послуги з народження, шлюбу), Центри надання адмінпослуг (послуги Міграційної служби та РАЦС), послуги в обласних державних адміністраціях (ліцензії, виписки).

Очільник відомства наголосив, що співробітники цих установ отримали службові інструкції: «Якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, дзвоніть нам на гарячу лінію 1545».

Нагадаємо, 24 грудня 2019 року Кабінет Міністрів запустив сервіс перевірки квитанцій в електронній формі check.gov.ua, який знімає необхідність надавати паперові квитанції про оплату держпослуг.

Про можливість скасування обов'язкових квитанцій про оплату міністр Кабміну повідомляв 29 листопада 2019 року. Тоді Дубілет зазначив, що сервіс, який дозволяє перевірити справжність квитанції, він розробляв під час роботи з ПриватБанком та Monobank.