Компанія Unilever не перешкоджатиме призову власних працівників у росії

Британська провідна компанія Unilever, яка виробляє товари побутової хімії та харчові продукти, досі не продала свої активи в росії. Там заявили, що концерн також дотримується російського законодавства щодо надання дозволу на призов своїх співробітників до армії рф.

Про це йдеться в листі-відповіді Unilever на запит групи B4Ukraine.

Група B4Ukraine, яка агітує компанії припинити свою діяльність в рф, також запитала Unilever щодо призову власних працівників до російської армії у війні проти України.

Директор концерну з бізнес-операцій та ланцюжка постачання Реджинальдо Еккліссато заявив, що вони ознайомлені із законодавством рф, яке вимагає від будь-якої компанії, яка працює в росії, надати дозвіл на призов співробітників у випадку мобілізації.

«Ми завжди дотримуємося всіх законів країн, у яких працюємо», — додав він.

При цьому Unilever заявила, що «абсолютно засуджує війну в Україні, та закликає до стабільности та миру в регіоні».

У компанії також заявили, що вони розглядали три варіанти щодо власного бізнесу в росії, зокрема повний вихід із російського ринку. Однак, у Unilever кажуть, що тоді рф привласнила б, а згодом й експлуатувала б його бренди. Тож концерн вирішив «дозволити бізнесу працювати із суворими обмеженнями, які запровадили в березні».

У листі до B4Ukraine Unilever повідомила, що попри запроваджені обмеження, їхній товарообіг збільшився, через що у 2022 році компанія сплатила 3,8 мільярда рублів (приблизно 42 мільйонів доларів) податків до російського бюджету.

Компанії-спонсори війни

Станом на липень 2023 року, Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло понад 30 компаній до переліку міжнародних спонсорів війни. Зокрема, 3 липня НАЗК додало до списку британську корпорацію Unilever. Компанії належать понад 400 брендів, зокрема Domestos, Axe, Rexona, Dove, CLEAR та «Чиста Лінія».

Їх автоматично вносять до World-Check — бази даних людей і організацій із підвищеним ризиком, яку використовують у всьому світі для виявлення та управління фінансовими, регуляторними й репутаційними ризиками.

Агентство каже, що через це співпраця з такими компаніями стає ризикованою та небажаною для будь-кого на міжнародному ринку.

У переліку також є компанії Bonduelle, P&G, «Райффайзен Банк», Xiaomi, Milka, а також мережі роздрібної торгівлі Ашан, Leroy Merlin і Metro.

Автор: Олександр Донець