ENRU

Китайські банки готові профінансувати будівництво швидкісної залізниці в Україні

Eximbank China та Industrial and Commercial bank of China висловили бажання взяти участь у фінансуванні проекту з удосконалення української залізниці та побудови швидкісного залізничного сполучення.

Про це керівники цих банків заявили під час зустрічі з виконувачем обов’язків Укрзалізниці Євгеном Кравцовим, передає прес-служба компанії.

«Будівництво швидкісної залізничної лінії обговорювалося на рівні міністерства. На сьогодні будівництво такого об’єкта ми сприймаємо як державний, національний проект. Я бачу в ньому великий потенціал, але власних коштів Укрзалізниці для його реалізації недостатньо», — повідомив під час зустрічі Кравцов.

Він також зазначив, що сьогодні існує нагальна потреба у розбудові перевалочних пунктів та побудові євроколії до прикордонних українських міст.

«Представники китайських залізничних компаній висловили бажання віднайти вдалу економічну модель для просування швидкісного руху в Україні. Вони також зауважили, що банки Eximbank China та Industrial and Commercial Bank of China охоче інвестуватимуть у розвиток залізничної інфраструктури України, підвищення якості її використання та швидкості руху», — повідомляють у прес-служба Укрзалізниці.

Нагадаємо, що напередодні стало відомо, що Укрзалізниця провела тендер та закупить 54 пасажирських вагони за 1,5 мільярди гривень. У конкурсі виграв Крюківський вагонобудівний завод. Його пропозиція перемогла з економією від очікуваної вартості в 11,88 тисяч гривень.

Раніше стало відомо, що Укрзалізниця запускає потяг сполученням «Київ — Рига», який сполучить столиці України, Білорусі, Литви та Латвії. Перший рейс має відбутись 28 вересня.

Раніше в Укрзалізниці повідомляли, що поїзд з Мукачева до Будапешта стартує наприкінці серпня 2018 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: General Electric показали локомотив, який будується для України

Також в Укрзалізниці повідомили, що кількість подорожуючих поїздом до ЄС у 2018 році збільшилась вдвічі.

Нагадаємо, що раніше в Укрзалізниці анонсували будівництво євроколії з Мукачева до Будапешта до кінця літа 2018 року. Там також повідомили про початок прямого залізничного сполучення з Чехією, Словаччиною та іншими країнами ЄС.

Також представники французької компанії Alstom повідомляли, що можуть надати Укрзалізниці свій локомотив для тестування.