На честь серіалу «Гра в кальмара» створили криптовалюту. За добу вона зросла майже на 2400% (ОНОВЛЕНО)

Кадр із серіалу «Гра в кальмара»
Кадр із серіалу «Гра в кальмара»Netflix

За мотивами корейського серіалу «Гра в кальмара» створили криптовалюту SQUID. Її вартість стрімко зростає. Згодом з'ясувалося, що це афера.

Про це пише CNBC.

Так, станом на 28 жовтня одиницю цієї криптовалюти можна було придбати за 2,22 долара. Це майже на 2400% більше, ніж за добу до того.

За даними CoinMarketCap, вже 29 жовтня ціна зросла ще більш як удвічі — до 4,78 долара. Ринкова капіталізація цієї криптовалюти зросла зі 174 мільйонів доларів 28 жовтня до 379 мільйонів доларів 29 жовтня.

Проте ресурс оприлюднив попередження, що деякі користувачі скаржаться, нібито не можуть продати цю криптовалюту на популярній біржі Pancakeswap.

Оновлено 2 листопада 13:15. Криптовалюта на честь серіалу «Гра в кальмара» виявилася аферою, переконують у Gizmodo. Анонімні творці Squid офіційно закрили проєкт, привласнивши приблизно 3,3 мільйона доларів (86,6 млн грн).

Для чого створили цю криптовалюту?

Її запустили для розрахунків у межах проєкту «Гра в кальмара» — онлайн-турніру, який розпочнеться у листопаді 2021 року. На його учасників чекають шість раундів ігор за мотивами однойменного серіалу. Наприклад, для участі у першому раунді доведеться заплатити 456 SQUID, у другому — 1000 SQUID.

На відміну від серіалу, у якому головний приз обмежили 38,5 мільйона доларів, онлайн-гра не обмежує ні суму виграшу, ні кількість учасників.

Про серіал

За сюжетом «Гри в кальмара» 456 людей, більшість із яких мають серйозні фінансові проблеми, приймають запрошення на участь у таємничому турнірі на виживання. Лише одна людина може залишитися живою та забрати головний приз ㅡ 45,6 млрд вон (1,02 млрд грн).

Серіал порівнюють із іншою південнокорейською драмою «Паразити», оскільки вони обидва висвітлюють соціальну нерівність між бідними та багатими. «Гра в кальмара» посідає перше місце за популярністю на стримінговій платформі Netflix у майже 100 країнах, зокрема і в Україні. Загалом за чотири тижні серіал подивилися 111 мільйонів користувачів.