Міністр інфраструктури: ремонт 1 км залізниці коштує до $3 млн, проте він ніколи не окупиться
Вартість ремонту одного кілометра української залізниці складає від 1 до 3 мільйонів доларів, що у 7 разів дешевше за попередню вартість 1 кілометра Hyperloop. В той же час, на відміну від Hyperloop, залізниця не окупиться ніколи.
Вартість ремонту одного кілометра української залізниці складає від 1 до 3 мільйонів доларів, що у 7 разів дешевше за попередню вартість 1 кілометра Hyperloop. В той же час, на відміну від Hyperloop, залізниця не окупиться ніколи.
Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян у інтерв’ю виданню Liga.net.
За словами Омеляна, будівництво нових швидкісних залізниць, аналогічних до тих, які наразі широко використовуються в Китаї, Японії та Європі, коштуватиме 30-40 мільйонів доларів за 1 кілометр.
«Тому, коли ми говоримо про новий вид транспорту такий, як Hyperloop, швидкістю 1200 км/год, вигода очевидна. Більше того, Hyperloop згідно не з моїми оцінками, а американських компаній, які їх розробляють, окуповується протягом 12 років. Залізниця не окуповується ніколи», — повідомив Омелян, обґрунтовуючи необхідність будівництва новітніх видів транспорту замість ремонту української залізниці.
Також Омелян заявив, що капітальний ремонт 1 кілометру автодоріг в Україні коштує 10 мільйонів гривень. Це найнижча вартість серед усіх сусідніх держав.
15 червня Україна підписала договір про співпрацю з Hyperloop Transportation, яка займається розробкою та будівництвом швидкісного сполучення Hyperloop.
Також зазначалось, що будівництво Hyperloop в Україні коштуватиме дешевше ніж будівництво залізниці.
Hyperloop — це проект вакуумного потягу, який запропонував американкський винахідник та засновник компанії SpaceX Ілон Маск. Система Hyperloop діє на основі магнітів та турбін, які запускають капсули на повітряній подушці. Завдяки цьому потяги рухаються по вакуумних трубах з величезною швидкістю.
У лютому 2018-го Омелян заявив про створення тестового майданчика для Hyperloop в Україні. Пізніше повідомили, що цей майданчик планують запустити у 2019 році.
У 2016 році в Неваді провели перше успішне випробування Hyperloop. Капсула всередині спеціальної труби змогла розігнатися до швидкості у 187 км/год за 1,1 секунди.
У березні 2017 року стало відомо про початок будівництва високошвидкісного поїзда Hyperloop у Каліфорнії.
Дивіться також, як Hyperloop One провела перше тестування системи надшвидкісних перевезень у вакуумному середовищі.
- Поділитися: