Пасажири Укрзалізниці зможуть ставати у список очікування за квитками на поїзди, які розкуповують

Укрзалізниця розробляє електронний сервіс, який дозволить пасажирам ставати у список очікування за квитками на поїзди, які напередодні розкупили, та отримувати повідомлення, коли такі квитки з'являться.

Про це повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень дальнього сполучення Укрзалізниці Олександр Красноштан в інтерв'ю журналістам Delo.ua.

Зазначається, що клієнти зможуть зареєструватися у списку очікування за квитками на обраний поїзд. У разі, якщо в системі з’явиться вільний квиток (наприклад, у разі, якщо його повернуть), то пасажир отримає відповідне повідомлення.

«Коли з’явиться вільний квиток (хтось передумав їхати та здав свій квиток), то він не потрапить до загальної системи продажу, а спочатку пройде через «решето» waiting list. Якщо ж у waiting list не буде пасажирів, які очікують на повернутий квиток, то такий квиток з’явиться у загальній система», — повідомив Красноштан.

Раніше в Укрзалізниці повідомляли, що для продовження пасажирських перевезень необхідно 111 мільярдів гривень протягом наступних 5 років.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця змінила свій логотип, який обійшовся їй безкоштовно

28 вересняз Києва поїхав у перший рейс поїзд «чотирьох столиць», який прямує з Києва до Мінська, Вільнюса та Риги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Куди поїдуть локомотиви General Electric і чи подорожчає проїзд — інтерв’ю з керівником Укрзалізниці

Також в Укрзалізниці повідомляли, що планують залучити близько 40 мільярдів гривень інвестицій протягом наступних 4 років.