Підлітки здебільшого отримують новини від так званих інфлюенсерів — блогерів, що мають вплив на думку якоїсь конкретної аудиторії, а не від професійних ЗМІ.

Про це йдеться в опитуванні SurveyMonkey і Common Sense Media.

Так, для 78% респондентів важливо залишатися в курсі новин. За словами головного наукового співробітника SurveyMonkey Джона Коена, здебільшого підлітки зацікавлені в новинах, але не шукають їх у традиційних чи онлайн медіа.

54% респондентів отримують новини з Instagram, Facebook і Twitter, а 50% з YouTube декілька разів на тиждень. Лише 41% респондентів читають новини в онлайн чи друкованих медіа, а 37% дивляться новини на телебаченні.

«Хоча більшість медіа мають сторінки в соцмережах, вони конкурують за увагу з брендами, інфлюенсерами й друзями підлітків. 6 із 10 респондентів відповіли, що вони обирають отримувати інформацію від інфлюенсерів, а не від новинних медіа», — йдеться в повідомленні. 

60% підлітків зазначили, що отримують новини в YouTube від інфлюенсерів, а 39% — від ЗМІ. 40% зазначили, що інфлюенсери «загалом об’єктивно передають факти».

50% підлітків, що дізнаються новини на YouTube, відповіли, що найчастіше переглядають ті новини, які рекомендує платформа. 

Опитування проводили 14-25 червня 2019 року, у ньому взяли участь 1005 підлітків із США віком від 13 до 17 років.

Нагадаємо, згідно з дослідженням, соцмережі майже не впливають на відчуття задоволеності життям у підлітків.


Авторка: Євгенія Луценко

дивіться також

Поділитись: