На забезпечення та розвиток української залізниці щороку потрібно виділяти інвестиції у розмірі 108 мільярдів гривень. Це на 20 мільярдів гривень, аніж інвестиції на залізницю Польщі.

Про це повідомив член правління Укрзалізниці Ремігіуш Пашкевич, передає прес-служба Укрзалізниці.

«Сьогодні у нас приблизно 5000 км базової мережі характеризуються простроченим зношенням і потребують реконструкції. Додайте до цього ще й інвестиції в автоматизацію залізниці», — повідомив Пашкевич.

Він зазначив, що польська залізнична інфраструктура, яка майже еквівалентна українській, але перебуває у набагато кращому стані, щороку потребує набагато менше інвестицій, а саме близько 3,5 мільярда доларів (88 мільярдів гривень).

Також член правління Укрзалізниці розкритикував рішення уріз стягувати з Укрзалізниці податок на землю.

«Це абсурд. Податок на землю під інфраструктурою повинен бути «нуль», і це має бути закріплено на законодавчому рівні. Ми комунікуємо з цього приводу з представниками політичного істеблішменту, пояснюємо нашу позицію», — додав Пашкевич.

16 жовтня голова Укрзалізниці Євген Кравцов заявив, що компанія планує оголосити про початок процедури виходу на міжнародні біржі найближчим часом.

Зазначимо, що вихід акцій Укрзалізниці на міжнародні біржі передбачений програмою дій уряду на наступні 5 років.

2 вересня Володимир Зеленський доручив до кінця 2019 року розробити план реструктуризації Укрзалізниці.

Нагадаємо, що прем'єр-міністр України Олексій Гончарук пропонував розділити Укрзалізницю на 3 компанії, 2 з яких приватизувати. У державній власності, відповідно до задуму прем'єра, має залишитися лише залізничне полотно.

Напередодні голова Укрзалізниці Євген Кравцов пропонував продати частину акцій Укрзалізниці приватним компаніям для залучення інвестицій.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile