Медуніверситет Богомольця планує витратити на рекламу 3 млн гривень

Національний медичний університет імені О.О. Богомольця оголосив тендер щодо висвітлення діяльності університету в ЗМІ цьогоріч очікуваною вартістю 3,11 млн гривень.

Національний медичний університет імені О.О. Богомольця оголосив тендер щодо висвітлення діяльності університету в ЗМІ цьогоріч очікуваною вартістю 3,11 млн гривень.

Про це повідомляється у системі ProZorro, передають «Наші гроші».

Передбачається, що виділені кошти підуть на «творення і розміщення інформаційних матеріалів на телебаченні та радіо, у пресі та інтернет-виданнях».

Зазначається, що у тендерній документації не ідеться, що матеріали потрібно позначати як рекламу.

«У технічному завданні перераховано такі формати, як новини, інформаційні й аналітичні статі, прес-релізи, інтерв’ю, (фото)репортажі, заяви, коментарі, оголошення, звернення, відкриті листи, прес- і відео-конференції, прес-брифінги, прямі включення і звернення, сюжети, програми, фільми, а також журналістські розслідування», — пишуть «Наші гроші».

Крім того, виконавець вестиме щоденний медіа-моніторинг матеріалів, що стосуються діяльності замовника, та консультуватиме його із різних питань, у тому числі щодо іміджу та антикризового менеджменту.

Тендер було оголошено 6 лютого – невдовзі після двох випадків зникнення студентів НМУ імені Богомольця.

Нагадаємо, з понеділка, 26 лютого, у медвиші тривав страйк через відсторонення ректорки Катерини Амосової за наказом МОЗ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому страйкують в медуніверситеті Богомольця в Києві

28 лютого сама Амосова закликала припинити страйк. Згодом стало відомо, що страйк в медуніверситеті Богомольця припинився. В.о. голови МОЗ Уляна Супрун заявила про погрози у зв'язку з цією ситуацією.