Повернути квитки на поїзди, які не здійснили заплановані рейси через припинення пасажирських перевезень залізницею, можна у будь-якій залізничній касі, але вже після завершення карантину.

Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Якщо квиток придбаний у касі:

  • на внутрішні поїзди — впродовж 90 діб з запланованої дати відправлення поїзда;
  • на міжнародні поїзди — впродовж 180 діб з запланованої дати відправлення поїзда.

Якщо квиток придбаний онлайн:

  1. потрібно зареєструватися/авторизуватися на сайті Укрзалізниці або в додатку «Залізничні квитки».
  2. у розділі «Повернення квитків» відповідно до інструкції поверніть квитки.

Кошти зарахують на картку автоматично впродовж 30 календарних днів, комісію можуть повернути окремим платежем (смс-повідомлення про зарахування коштів надходить не завжди).

Якщо квитки, придбані онлайн, були видруковані в залізничній касі, то їх можна буде повернути після завершення карантину.

Якщо квиток придбаний онлайн, але дата відправлення поїзда минула, треба видрукувати квиток на принтері та керуватися правилом «Якщо квиток придбаний у касі».

Інформаційна гігієна не менш важлива за особисту. Ми працюємо навіть в умовах карантину і піклуємось про новини, які ви отримуєте! Підтримайте нас на Спільнокошті! Підтримайте незалежну журналістику!

За останніми даними, у світі офіційно зафіксували 664 924 випадків інфікування коронавірусом.

Станом на ранок 29 березня в Україні зафіксували 418 випадків коронавірусу. З них 9 — летальні. Водночас 5 пацієнтів одужали — 4 дорослих і 1 дитина.

Ви можете робити разом з нами якісний контент і показати, що відбувається у різних регіонах України в умовах карантину. Знімайте відео з ваших міст, розповідайте, як переносите ізоляцію, чи є в аптеках маски, як ходить громадський транспорт — і надсилайте на адресу [email protected] з темою «Марафон». Ми покажемо ваші матеріали у прямому ефірі марафону «Хроніки коронавірусу», який випускаємо щодня о 8:00 та о 18:00.
Поділитись: