УКРАЇНА

У телеканалу NewsOne змінився власник

5 жовтня, 2018 16:28
УКРАЇНА/У телеканалу NewsOne змінився власник
Зберегти
Вигляд
Новим власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став народний депутат від «Опозиційного блоку» Тарас Козак.

Новим власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став народний депутат від «Опозиційного блоку» Тарас Козак.

Про це повідомив колишній власник каналу, позафракційний депутат Євгеній Мураєв.

«Сьогодні власником корпоративних прав телеканалу NewsOne став мій товариш та колега Тарас Козак. Бажаю йому і колективу успіху та зростання», — написав він 5 жовтня.

Нагадаємо, раніше канал перейшов під управління першого заступника глави Адміністрації президента часів Януковича Андрія Портнова.

Водночас 5 жовтня Портнов написав у Facebook, що не може вплинути на зміну структури власності NewsOne, у зв’язку з чим він ініціював розірвання договору про управління каналом.

«Відсьогодні я більше не буду мати стосунку до інформаційної, адміністративної або іншої діяльності телеканалу», — зазначив він.

Нагадаємо, 4 жовтня Верховна Рада України ухвалила постанову про звернення до Ради національної безпеки і оборони України щодо введення санкцій проти семи телеканалів. Шість з семи медіа знаходяться у власності телеканалу «112 Україна», ще одне — у власності NewsOne.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ За мову ворожнечі відповіси: чи позбавлятимуть телеканали ліцензії за «заклики до агресії»

Раніше петиція до Верховної Ради про «припинення антиукраїнської діяльності» телеканалів «112 Україна» та NewsOne зібрала необхідну кількість голосів для подальшого розгляду за 9 днів.

20 вересня повідомлялось, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення позапланово перевірить телеканал Newsone на предмет поширення мови ворожнечі.

Нагадаємо, 29 серпня стало відомо, що український телеканал NewsOne перейшов під управління першого заступника глави Адміністрації президента часів Януковича Андрія Портнова.

У січні 2018 року Національна рада з телебачення і радіомовлення призначила перевірку телеканалу NewsOne за пропагандистські висловлювання щодо Революції Гідності, а також за популяризацію збройних сил Росії.

Пов`язані новини