Українці стали частіше користуватися інтернет-банкінгом через карантин — ПриватБанк

За підсумками першого тижня загальнонаціонального карантину у державному ПриватБанку зафіксували зростання кількості сеансів на сайті та у мобільному додатку банку на 27%. Водночас кількість відвідин відділень банку навпаки скоротилася.

Про це повідомляють у пресслужбі ПриватБанку.

«За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону», — повідомляють у банку.

Там зазначають, що в середньому кількість відвідувачів банківських установ впала на 54% — тобто у більш ніж 2 рази.

Разом з цим, кількість платежів у мобільному додатку «Приват24» та платежів, здійснених через сайт банку, навпаки зросла на 27%.

Обсяги готівки, яку клієнти банку знімали у банкоматах, за час карантину не змінилися.

Напередодні Національний банк України закликав уряд перевести всі соціальні виплати у безготівкову форму. В уряді заявили, що готують програму навчання людей літнього віку безготівковим розрахункам.

Нагадаємо, з 12 березня по всій Україні почався карантин у зв’язку з розповсюдженням у світі коронавірусу. Так, усі навчальні заклади, включно з приватними, закрили на три тижні, до 3 квітня.

З 16 березня Україна на два тижні закрила кордон для іноземних громадян, щоб обмежити поширення коронавірусу.

Також уряд вирішив до 3 квітня скасувати авіа, залізничне та автобусне сполучення між містами та областями України, а також зупинити роботу метрополітенів. Рух власних автомобілів не обмежується.