Технології

В США зняли «чесну рекламу» Facebook про заробіток на даних користувачів

30 липня, 2018 23:00
Технології/В США зняли «чесну рекламу» Facebook про заробіток на даних користувачів
Зберегти
Вигляд
На американському телешоу «Last Week Tonight» з Джоном Олівером зробили пародію на рекламний ролик соцмережі Facebook, в якому йдеться про використання даних користувачів для заробітку.

На американському телешоу «Last Week Tonight» з Джоном Олівером зробили пародію на рекламний ролик соцмережі Facebook, в якому йдеться про використання даних користувачів для заробітку. 

Про це повідомляє Gizmodo.

Пародію зробили на рекламний ролик, який показували на американському телебаченні в квітні 2018 року — коли трапився скандал з компанією Cambridge Analytica.

У рекламі розповідалося, що користувачі зіткнулися «зі спамом, клікбейтом, фейковими новинами та неправильним використанням даних», але «все це скоро зміниться».

Після того як Facebook за день подешевшала на 150 мільярдів доларів — Олівер показав свою версію.

«Реклама» Facebook від Олівера повністю присвячена тому, що соціальна мережа використовує дані користувачів, щоб заробляти на них.

«Ваші дані дозволили нам отримати купу грошей від корпорацій, розробників додатків і політичних кампаній. Потім ми з’ясували, що ваш дядько пов’язаний з Ку-клукс-кланом. І знаєте що? Ми зрозуміли, що можемо заробити купу грошей і на цьому теж», — йдеться в ролику.

У «рекламі» також стверджується, що навіть після слухань в американському сенаті нічого не зміниться, адже в фейсбуці залишилися друзі та дані користувачів, оскільки їм більше нікуди піти.

Закінчується ролик вигаданим гаслом соціальної мережі: «Facebook: ваша особистість належить нам».

Нагадаємо, компанія з аналізу даних Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією президента США Дональда Трампа, незаконно отримала доступ до даних понад 50 мільйонів користувачів Facebook.

Cambridge Analytica пропонує бізнесменам і політикам послуги, які дозволяють «змінити поведінку аудиторії». Себто, вплинути на їхній вибір — чи це буде покупка дивану, чи обрання президента.

Цукерберг визнав помилки на фоні скандалу про використання особистих даних. Facebook закрив доступ до будь-яких послуг для компанії Cambridge Analytica. Засновник Facebook втратив понад $5 млрд через виток даних 50 млн користувачів Facebook.

В офісах Cambridge Analytica у Лондоні 23 березня провели обшуки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий витік даних із Facebook: що треба знати про скандал із Cambridge Analytica.

Пов`язані новини