Верховний суд зобов’язав Укрзалізницю сплатити 120 млн грн компанії «Нібулон»
Укрзалізниця програла справу у Верховному суді України, відповідно до якої зобов’язана сплатити компанії «Нібулон» понад 120 мільйонів гривень компенсації за експортні тарифи
Укрзалізниця програла справу у Верховному суді України, відповідно до якої зобов’язана сплатити компанії «Нібулон» понад 120 мільйонів гривень компенсації за експортні тарифи.
Про це йдеться у постанові суду.
Верховний суд залишив без змін рішення апеляційного суду Києва, який визнав Укрзалізницю винною у збитках, які зазнала компанія «Нібулон» внаслідок неправомірно встановлених Укрзалізницею експортних тарифів на перевезення зернових.
«Апеляційний господарський суд, встановивши в діях Державної адміністрації залізничного транспорту України (Укрзалізниці) наявність складу цивільного правопорушення, на законних підставах задовольнив позов про відшкодування шкоди, завданої відповідачем внаслідок порушення законодавства про захист економічної конкуренції у заявленому до стягнення розмірі (120 283 293,60 грн)», — йдеться у постанові Верховного суду України.
Сума відшкодування складає 200% суми надмірно сплачених «Нібулоном» сум за експортними тарифами Укрзалізниці.
Компанія «Нібулон» — одна з найбільших аграрних компаній України, заснована у 1991 році. Її власником є Олексій Вадатурський, син якого — Андрій Вадатурський — нині є депутатом Верховної Ради від партії «БПП».
Напередодні Укрзалізниця підвищила тарифи на користування вантажними вагонами приблизно у півтора рази.
Нагадаємо, раніше повідомлялось, що в Укрзалізниці планують виставляти вільні місця у вантажних вагонах на відкриті аукціони Prozorro.
Також аналітики Bloomberg попереджали, що дефіцит вантажних вагонів в Україні може значно ускладнити експорт продукції у 2018 році.
Європейський банк реконструкції та розвитку може надати Укрзалізниці ще один кредит на закупівлю вагонів.
Раніше повідомлялось, що компанія «Нібулон» планує відновити річкові пасажирські перевезення.
Також в ЄБРР оголосили, що можуть надати додатковий кредит Укрзалізниці на купівлю вагонів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одна баржа чи сто вагонів: майбутнє річкового транспорту в Україні
- Поділитися: