YouTube заборонить правовласникам монетизувати скарги на короткі або випадкові фрагменти музики
Із середини вересня 2019 року відеохостинг YouTube заборонить правовласникам подавати скарги на ролики, де їхня музика використовується протягом короткого часу. Ця заборона також торкнеться відео з ненавмисним використанням музики, наприклад із проїжджаючих повз автомобілів.
Як зазначає компанія у своєму блозі, зміни у забезпеченні дотримання авторських прав щодо музики, використовуваної у відео, може привести до збільшення кількості заблокованих відео в короткостроковій перспективі, але в цілому до більш здорової екосистеми в довгостроковій перспективі.
«Одна з тенденцій, яку ми бачили, це агресивна вимога дуже коротких музичних кліпів, які використовуються в монетизованих відео. Ці претензії можуть здатися особливо несправедливими, оскільки вони переводять весь дохід від автора заявнику, незалежно від кількості заявленої музики», — пояснили у YouTube.
Ненавмисне використання музики включає випадки, коли пісню не додавали у ролик спеціально і в автора відео немає з нею ніякої взаємодії. Наприклад: телевізор у фоновому режимі, чи музика з кафе.
Правовласники не зможуть заробляти гроші з відео, в яких використовуються короткі фрагменти їхньої музики або її випадкове відтворення. При поданні скарги вони зможуть просто прибрати заробіток із відео для його творця або заблокувати ролик повністю. В YouTube сподіваються, що без можливості монетизації таких роликів власники авторських прав із більшою ймовірністю не залишатимуть скаргу або оберуть варіант тільки із позбавленням автора ролика заробітку.
У компанії вважають, що в короткостроковій перспективі кількість таких блокувань може зрости, оскільки правовласники можуть залишитися без заробітку з таких відео. Але в довгостроковій перспективі YouTube розглядає нові правила як «важливий крок до досягнення правильного балансу».
Нові правила не поширюються на збіги, знайдені автоматичною системою YouTube Content ID — у цьому випадку правовласники продовжать заробляти на розміщенні реклами у таких відео.
Раніше YouTube представила зміни головної сторінки і розділу «Наступне» популярного відеосервісу. Користувачам дозволили налаштовувати стрічку із запропонованими відео, блокувати рекомендації від обраних ними каналів, а також отримувати інформацію про те, чому ролики з'являються в рекомендаціях.
- Поділитися: