Фото:

Вікторія Рощина / hromadske

Уранці 26 вересня президент Володимир Зеленський провів термінову нараду у зв’язку з авіакатастрофою літака Ан-26 на Харківщині. На ній він доручив призупинити польоти, в яких беруть участь аналогічні літаки, до з’ясування обставин трагедії 25 вересня.

Про це в етері «України 24» розповів заступник голови Офісу президента Олег Татаров.

«Президент дав доручення призупинити будь-які польоти із залученням аналогічних літаків до з’ясування причин трагедії. Міністр оборони і керівник Генштабу доручення вже почали виконувати. Я припускаю, що таких польотів не буде, доки не буде об’єктивно з’ясовано, що ж трапилося», — розповів він.

Також, за словами Татарова, Зеленський доручив проаналізувати всі інші випадки авіакатастроф, які відбувалися в Україні.

«Правоохоронні органи зараз активізують перевірку всіх оборонних контрактів, посилять контроль за розслідуванням всіх злочинів, які здійснюються в оборонній сфері і пов’язані з закупівлею військової техніки і з їх обслуговуванням», — зазначив заступник глави ОП.

На борту літака Ан-26, який надвечір 25 вересня розбився неподалік міста Чугуєва на Харківщині, перебували 20 курсантів Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба та семеро офіцерів. Ще одного курсанта не допустили до польоту.

Унаслідок аварії щонайменше 23 людини загинули, одна з них — у лікарні в Харкові. Ще один курсант перебуває у військовому шпиталі. Рятувальники продовжують пошуки ще трьох людей на місці трагедії.

Офіс генпрокурора повідомив про порушення справи за статтею 416 (порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило катастрофу та тяжкі наслідки) Кримінального кодексу. Слідство у цій справі проводитиме Державне бюро розслідувань. Воно наразі перевіряє чотири версії того, що сталося:

  • катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату;
  • катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем;
  • неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
  • неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.
Поділитись: