Зерновий та річковий хаби: стало відомо, що робитимуть з портами «Ольвія» та «Херсон»
Компанії, які отримали у концесію державні порти «Ольвія» та «Херсон», оголосили про плани роботи цих портів та своє бачення їхнього розвитку.
Про плани керівники компаній QTerminals та «Рисоїл Херсон» повідомили під час прес-конференції у Києві 31 січня, передає «ЦТС».
Зокрема компанія QTerminals, яка отримала у концесію порт «Ольвія», планує перетворити його на зерновий хаб.
«Ми хочемо перетворити «Ольвію» у зерновий хаб. У неї хороше географічне розташування, це дає можливість створити хороший продукт», — повідомив представник QTerminals Невілл Біссетт.
Загалом до 2024 року QTerminals планує інвестувати в «Ольвію» 124 мільйони доларів. За ці кошти планують відремонтувати причали, встановити нові портові крани, нове обладнання для залізниці тощо.
Компанія «Рисоїл Херсон», яка перемогла у конкурсі на концесію порту «Херсон», планує перетворити його на річковий хаб.
«Ми хочемо зробити «Херсон» річковим хабом для всієї річки Дніпро. Ми плануємо використати всі можливості судноплавства на Дніпрі, включаючи придбання та будівництво сучасних кораблів», — заявив Шота Хаджишвілі, засновник компанії Risoil.
21 січня закінчився конкурс на обрання компанії, якій передадуть в управління порт «Херсон», 24 січня обрали концесіонера для порту «Ольвія».
Концесія — це форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів державної власності (таких як дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам.
12 вересня в Україні офіційного оголосили конкурси на концесію перших двох морських портів — «Ольвія» та «Херсон».
- Поділитися: