Електорат Тимошенко найбільш упевнений у своєму виборі кандидата в президенти — соціологиня

Електорат лідерки партії «Батьківщина» Юлії Тимошенко має найбільший рівень визначеності в порівнянні з іншими кандидатами в президенти. Про це в ефірі програми «Нині вже» на Громадському заявила голова правління Українського інституту соціальних досліджень ім. Яременка Ольга Балакірєва.

За її словами, загалом в Україні рівень визначеності електорату дуже низький, тобто невелика кількість людей упевнена, що до виборів не змінить своєї думки.

«Насправді на сьогоднішній день, навіть незважаючи на високий рівень декларації, що люди підуть на вибори, вони досить невпевнено визначаються щодо своїх кандидатів. І по різних кандидатах рівень впевненості, що думка не зміниться, він коливається від 10% до 30% серед тих, хто вже обрав такого кандидата», — розповіла Балакірєва.

Вона пояснила, що соціологи називають такий показник стійкістю електорату. Соціологиня зазначила, що в Україні ця стійкість дуже низька, тому різна інформація — негативна чи позитивна — може серйозно змінити рівень підтримки кандидатів.

«В цьому сенсі найкраща ситуація в Юлії Тимошенко. Саме з точки зору електорату, який визначився і не змінить точки зору. Серед тих, хто зараз за неї готовий голосувати, близько 40% кажуть, що вони не змінять своєї точки зору, що їхній вибір остаточний», — сказала Балакірєва.

Соціологиня зазначила, що переважна більшість кандидатів має низький рівень стійкості електорату, найменший показник має електорат шоумена Володимира Зеленського та співака Святослава Лідер гурту «Океан Ельзи» не оголошував, що планує брати участь у виборах президентаВакарчука — тільки 10% їхніх прихильників заявили, що не змінять своєї думки.

«Бо вони (виборці — ред.) дійсно будуть зважати на ту інформацією, яка буде з’являтись, на ті виступи, які будуть робити ці кандидати», — резюмувала Балакірєва.

26 листопада Верховна Рада призначила вибори президента на 31 березня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ «Вони працюють»: чим допомагають Тимошенко політконсультанти Трампа та Орбана

Нагадаємо, після видалення фейкових підписників на YouTube, найбільше втратила сторінка Тимошенко.

За даними Інституту масової інформації, найактивнішими замовниками «джинси» в інтернет-ЗМІ є Тимошенко та Бойко.

У листопаді повідомлялося, що партія Тимошенко витратила близько 100 млн грн за півроку на рекламу «Нового курсу».

Станом на 18 січня Центрвиборчком зареєстрував вже 10 кандидатів на посаду глави держави: екс-главу СБУ Валентина Наливайченка, міськголову Львова Андрія Садового, лідера партії «Громадянська позиція» Анатолія Гриценка, депутата Євгенія Мураєва, лідера «Соціал-демократичної партії» Сергія Капліна, екс-міністра екології Ігоря Шевченка, безпартійного самовисуванця Віталія Скоцика, депутата, члена партії УКРОП Віталя Купрія, а також Богомолець та Балашова.

Загалом понад 30 політиків оголосили про намір взяти участь у виборах президента. Згідно з останнім соціологічним опитуванням, найвищий рейтинг мають лідерка партії «Батьківщини» Юлія Тимошенко, чинний президент Петро Порошенко та шоумен Володимир Зеленський.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський є власником трьох кінокомпаній в Росії — розслідування

Водночас сам Зеленський що ні він, ні «Студія квартал 95» не працюють у Росії.