Перед парламентськими виборами рівень політичної джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% у порівнянні з періодом перед президентськими виборами. Найбільше прихованої реклами з ознаками замовлення публікує сайт телеканалу «112 Україна» кума Путіна Віктора Медведчука.

Про це йдеться у дослідженні Інституту масової інформації, яке проводилося з 24 по 28 червня.

За цей період експерти ІМІ виявили 320 матеріалів з ознаками замовлення, лише 4% з них були марковані як реклама, хоча це маркування не відповідало закону «Про рекламу».

«Найбільше матеріалів з ознаками замовлення було виявлено на сайті 112-го каналу — 98 матеріалів за п’ять днів моніторингу, 93% цих матеріалів стосувалися однієї політичної сили — «Опозиційної платформи — За життя» та її представників», — йдеться у повідомленні.

У першу трійку «лідерів» також увійшли сайт «Знай.юа» та ще один телеканал Медведчука — NewsOne.

«На сайті NewsOne найбільше просувалася партія «Опозиційна платформа — За життя», тоді як на «Знай.юa» найактивніше підтримували президента Зеленського та його партію «Слуга народу», а також Анатолія Гриценка та «Опозиційну платформу — За життя», — свідчать результати дослідження.

Нагадаємо, Велика Британія виділить Україні 9 мільйонів фунтів стерлінгів на підтримку незалежних медіа.

Раніше соратник кума Путіна Віктора Медведчука Тарас Козак купив телеканал ZIK і створив медіахолдинг за участі каналів «112 Україна», ZIK та NewsOne. Після цього з телеканалу ZIK почали масово звільнятися журналісти і топ-менеджери.

Поділитись: