Facebook обмежить доступ сторонніх компаній до даних про користувачів

Компанія Facebook Inc. обмежить обсяг інформації про користувачів, доступ до якої мають компанії, що займаються обробкою таких даних і продажем.

Компанія Facebook Inc. обмежить обсяг інформації про користувачів, доступ до якої мають компанії, що займаються обробкою таких даних і продажем.

Про це пише The Wall Street Journal.

Зокрема, скасовує функцію Partner Categories, яка дозволяє аналітичним компаніям надсилати рекламу певним групам користувачів соцмережі.

Крім того, за чутками, Facebook планує перестати надавати дані зі своєї платформи, які дозволяють компаніям оцінити успішність своїх рекламних стратегій.

До компаній, яких торкнуться обмеження, відносяться Acxiom Corp. і Oracle Data Cloud, що належить Oracle Corp (найбільший у світі розробник програмного забезпечення для організацій).

Нещодавно керівник соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг вирішив дати свідчення в Конгресі США через витік даних британських користувачів соцмережі.

У британському парламенті Цукерберг свідчити відмовився.

Нагадаємо, компанія з аналізу даних Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією президента США Дональда Трампа, незаконно отримала доступ до даних понад 50 мільйонів користувачів Facebook.

Журналісти встановили, що Cambridge Analytica займалася збором даних про Донбас на замовлення української влади.

Цукерберг визнав помилки на тлі скандалу про використання особистих даних. Facebook закрив доступ до будь-яких послуг для компанії Cambridge Analytica.

Марка Цукерберга запросили до Європарламенту для пояснень ситуації.

В офісах СА у Лондоні 23 березня провели обшуки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Новий витік даних із Facebook: що треба знати про скандал із Cambridge Analytica.