Міжнародне рейтингове агентство Fitch підвищило кредитний рейтинг Укрзалізниці до рівня «В-». Раніше рейтинг компанії був на рівні «ССС», що означало низьку здатність компанії вчасно погашати заборгованість та високу ймовірність настання дефолту.

«Від дефолтного ризику до стабільного розвитку. Такий розворот компанії на 180 градусів щойно засвідчило міжнародне рейтингове агентство Fitch Ratings. Довгостроковий кредитний рейтинг Укрзалізниці підвищено до рівня В-. На даному етапі це максимально можливо позначка», — прокоментував рішення голова Укрзалізниці Євген Кравцов.

Зазначимо, що рейтинг Укрзалізниці, як державної компанії, не може перевищувати кредитний рейтинг України. Раніше, Fitch присвоїв Україні рейтинг на рівні «В-». Так, в агентстві негативно оцінили здатність України вчасно погасити зовнішню заборгованість через високу потребу у залученні зовнішнього фінансування. Крім цього, там визнали, що банківський сектор України є достатньо слабким, а в країні присутній високий політичний та геополітичний ризик.

Зазначимо, що кредитний рейтинг — це ключовий показник, від якого залежить привабливість активів, зокрема державних боргових цінних паперів. Чим вищим є такий рейтинг, тим надійнішим є позичальник та, відповідно, менші відсоткові ставки за боргом.

Нагадаємо, 26 жовтня український уряд розмістив довгострокові облігації на 2 мільярди доларів. Відсоткові ставки за ними склали 9% та 9,75%.

Напередодні уряд змінив назву та правовий статус Укрзалізниці з публічного на приватне акціонерне товариство.

Наприкінці вересня 2018 року Укрзалізниця змінила свій логотип та провела ребрендинг, на що не було витрачено державних коштів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Куди поїдуть локомотиви General Electric і чи подорожчає проїзд — інтерв’ю з керівником Укрзалізниці

23 лютого 2018-го Укрзалізниця та американська корпорація General Electric підписали мільярдний контракт. Рамкова угода передбачає модернізацію локомотивів та будівництво нових. Однією з умов угоди є локалізація виробництва локомотивів в Україні: на першому етапі — 10%, пізніше — 40%.

Пізніше повідомлялось, що нові локомотиви планують використовувати на напрямках до Миколаєва, Маріуполя та Мелітополя.

Також Укрзалізниця повідомила, що домовляється про співпрацю з французькою Alstom та китайською CRRC.

Поділитись: