Хайп і нафталін — діджитал-маркетологи про кампанії Зеленського та Порошенка

Watch on YouTube

Кампанію у соцмережах кандидата у президенти Володимира Зеленського можна порівняти з «хайпом», водночас кампанія Петра Порошенка — це «нафталін». Таку думку висловили в ефірі Громадського діджитал—маркетолог Олександр Ольшанський та діджитал—стратег Ярослав Ведмідь.

На питання ведучого, як би ви оцінили кампанію Петра Порошенка в інтернеті, Ольшанський відповів: «Це нафталін».

Він додав, що проблема «не в інструменті». «Ви не можете спілкуватись з людьми, яким 20 років іншим способом, окрім такого, щоб найняти на роботу людей, яким по 20 років: вони з вами спілкуються на різних мовах…», — наголосив Ольшанський.

Водночас, на аналогічне питання щодо піар-кампанії у соцмережах кандидата Володимира Зеленського, Ведмідь відповів: «Я вважаю, що це хайп-кампанія, яка насправді має дуже низький електоральний вплив... за цим хайпом криється лише одне: розкачка серій серіалу «Слуга народу», розкачка Дубінського, Шарія як атакуючих сторін».

Нагадаємо, команда Зеленського висунула низку вимог Порошенку, аби той довів, що «почув молодь». У Петра Порошенка відповіли, що президент не має повноважень ухвалювати зміни до законів.

Раніше кандидат у президенти Володимир Зеленський покликав Петра Порошенка на дебати перед другим туром президентських виборів і дав йому 24 години на рішення. Зеленський наголосив, що дебати мають відбутися на стадіоні «Олімпійський», у присутності усіх охочих журналістів і каналів.

У БПП відповіли, що Петро Порошенко не буде влаштовувати дебати з Зеленським на стадіоні у Києві.

Зазначимо, що Суспільний мовник запросив обох кандидатів на телевізійні дебати.

Після підрахунку понад 99% протоколів до другого туру виборів президента виходять Володимир Зеленський та Петро Порошенко.

Детально про вибори читайте в текстовому онлайні Громадського. Також дивіться наш онлайн-марафон.