На борту військового літака Ан-26, який надвечір 25 вересня розбився неподалік міста Чугуєва у Харківській області, перебували люди з 11 областей України. Про це повідомив голова Харківської облдержадміністрації Олексій Кучер.

Він додав, що на місці трагедії досі триває рятувально-пошукова операція, шукають трьох людей, які перебували на облавку.

«Ми не можемо повідомити — хто саме ті три людини — зниклі безвісти. Ідентифікувати дуже складно, ви ж розумієте… Скоріш за все, щоб ідентифікувати, треба проводити ДНК-експертизу», — сказав Кучер.

Він також розповів про двох курсантів, які вижили одразу після аварії. Один із них із Харківської області, перебуває у Харківському військовому шпиталі. Його керівник Едуард Хорошун повідомив журналістам, що той курсант може бути виписаний протягом найближчих днів.

Інший курсант, за словами голови Харківської ОДА, був зі Львова. Уранці 26 вересня він помер у реанімації Харківської лікарні невідкладної медичної допомоги.

«Ми нічого поки про обставини трагедії повідомити не можемо, але хлопці були на зв’язку за хвилину до початку падіння. Ще о 20:44 хлопці виходили на зв’язок, а буквально за хвилину — все, літак впав», — додав Кучер.

На борту літака Ан-26, який надвечір 25 вересня розбився неподалік міста Чугуєва на Харківщині, перебували 20 курсантів Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба та семеро офіцерів. Ще одного курсанта не допустили до польоту.

Унаслідок аварії щонайменше 23 людини загинули, одна з них — у лікарні в Харкові. Ще один курсант перебуває у військовому шпиталі в Чугуєві. Рятувальники продовжують пошуки ще трьох людей на місці трагедії.

Офіс генпрокурора повідомив про порушення справи за статтею 416 (порушення правил польотів та підготовки до них, що спричинило катастрофу та тяжкі наслідки) Кримінального кодексу. Слідство у цій справі проводитиме Державне бюро розслідувань. Воно наразі перевіряє чотири версії того, що сталося:

  • катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату;
  • катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем;
  • неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
  • неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.
Поділитись: