Експерти Федерального управління цивільної авіації США (FAA) не до кінця розуміли, як працює система поліпшення характеристик маневреності (MCAS), помилки у роботі якої могли стати причиною катастроф Boeing 737 Max.

Як повідомила газета The New York Times, співробітники управління переглянули свої звіти і прийшли до висновку, що не проводили достатніх стрес-тестів цієї системи. Через постійну зміну кадрів ранню роботу MCAS контролювали два недосвідчених інженера. Пізніше у Boeing вирішили розширити використання системи, не повідомивши про це авіарегулятора. Пілот, що випробовував лайнер, нібито знав про зміни, але його робота полягала в оцінці польоту літака, а не визначенні безпеки системи MCAS.

Представники FAA і Boeing заявили журналістам, що процеси сертифікації добре налагоджені і інженери послідовно перевіряють всі системи.

«Програма сертифікації 737 Max включала 110 тисяч годин роботи із боку персоналу FAA, включаючи польоти або підтримку 297 випробувальних польотів», — заявив авіарегулятор.

Нагадаємо:

  • 10 березня 2019 року пасажирський літак авіакомпанії Ethiopian Airlines зі 149 пасажирами на борту та 8 членами екіпажу розбився, рухаючись з Ефіопії до столиці Кенії — Найробі. Усі, хто були на борту, загинули.
  • У жовтні 2018-го в Індонезії розбився пасажирський літак зі 188 людьми на борту. За кілька хвилин після зльоту він втратив зв’язок з диспетчерами та впав у море.
  • Після катастрофи в Ефіопії більшість країн світу ввели заборону на використання літаків Boeing 737 MAX.
  • 19 березня 2019 року керівництво Boeing заявило, що вживає заходів для повного забезпечення безпеки експлуатації лайнерів типу 737 MAX.
  • 18 квітня 2019 року Boeing завершила останній 120 тестовий політ у рамках випробувань оновленого програмного забезпечення для літаків моделі 737 MAX.
Поділитись: