У Boeing завершили оновлення програмного забезпечення літаків 737 MAX
В американській аерокосмічній компанії Boeing заявили про повне оновлення програмного забезпечення літаків 737 МАХ. Там також переконують у безпечності своїх літаків.
Про це йдеться у повідомленні на офіційному сайті компанії.
«Boeing успішно завершив розробку оновленого програмного забезпечення для 737 МАХ, провівши також тестування на симуляторі та інженерний випробувальний політ. На даний момент, співробітники компанії налітали більше ніж 360 годин і здійснили 207 польотів на 737 МАХ з оновленим програмним забезпеченням MCAS»,
— сказано у повідомленні.
Крім того, у компанії повідомили, що додаткова інформація вже направлена до Федерального управління цивільної авіації США з повним звітом про результати досліджень. Щойно запит буде розглянутий, компанія обіцяє співпрацювати з адміністрацією задля призначення дати випробувального польоту та подачі повної документації для сертифікації польотів.
«Безпека це наш чіткий пріоритет, тому ми провели всі випробувальні інженерні польоти для оновлення програмного забезпечення та готуємося до фінального сертифікаційного польоту», — заявив голова компанії, президент і виконавчий директор Денніс Муйленбург.
За його словами, у Boeing переконані, що з оновленим програмним забезпеченням 737 МАХ буде «одним з найбезпечніших літаків у світі».
“Катастрофи, які сталися, лише посилили нашу відданість цінностям безпеки, якості та чесності, оскільки ми знаємо, що від нашої роботи залежать життя”, - підсумував він.
Нагадаємо:
- Зранку 10 березня пасажирський літак авіакомпанії Ethiopian Airlines зі 149 пасажирами на борту та 8 членами екіпажу розбився, рухаючись з Ефіопії до столиці Кенії — Найробі. Пізніше стало відомо, що усі, хто був на борту, загинули. За попередніми даними, українців на борту літака не було. Після аварії літака Boeing, акції компанії різко подешевшали. Станом на 11 березня компанія Boeing втратила понад 11% своєї вартості після падіння літака в Ефіопії.
- Це друга аварія літака моделі Boeing 737 Max 8 за минулих 5 місяців. У жовтні 2018 в Індонезії розбився пасажирський літак зі 188 людьми на борту. За кілька хвилин після зльоту він втратив зв’язок з диспетчерами та впав у море.
- Після аварії в Ефіопії понад 25 авіакомпаній призупинили використання літаків Boeing цієї моделі. Це, зокрема, авіакомпанії Ефіопії, Індонезії, Китаю, Австралії, Сінгапуру, Малайзії, Оману, Південної Кореї, Британії та Норвегії. Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) також заборонило експлуатацію літаків цієї моделі. США також призупинили всі польоти Boeing 737 Max. Державіаслужба України видала рішення з безпеки польотів щодо призупинення експлуатації літаків Boeing 737-8 Max після того, як пасажирський літак такої моделі розбився, рухаючись з Ефіопії.
- 14 березня стало відомо, що всі літаки Boeing 737-8 MAX, які експлуатуються авіакомпаніями світу, наразі припинили свої польоти та знаходяться на землі.
- Невдовзі після цього чорні скриньки показали «явну схожість»між двома катастрофами Boeing 737 MAX. Найбільш імовірно, що причиною аварій був збій системи MCAS, яка показувала неправильний кут нахилу літака і, відповідно, неправильно регулювала його, а пілоти не змогли відключити систему і перевести борт в ручне управління. Остаточних результатів розслідування ще немає.
- 28 березня у компанії Boeing заявили, що оновили програмне забезпечення літаків моделі 737 MAX.
- 5 квітня у літаках Boeing 737 MAX 8 знайшли нову проблему з програмним забезпеченням, яку в авіакомпанії назвали «незначною».
Загалом, призупинення експлуатації літаків Boeing 737 MAX та скорочення обсягів їх виробництва завдадуть аерокосмічній корпорації збитків щонайменше на 1 млрд доларів.
- Поділитися: