Технології

У США Google і Facebook оштрафували на $455 тис через порушення умов політичної реклами

AP
Технології/У США Google і Facebook оштрафували на $455 тис через порушення умов політичної реклами
Зберегти
Вигляд
У США суд штату Вашингтон оштрафував компанії Google і Facebook на суму 455 тисяч доларів загалом через звинувачення в тому, що вони не змогли належно пояснити, хто вів, зберігав та керував записиами із політичною рекламою на сайтах компаній. Про це повідомляє AP з посилання на генпрокурора штату Вашингтон Боба Фергюсона.

За словами Фергюсона, Google заплатить 217 тисяч доларів, а Facebook — 238 тисяч доларів згыдно з двома судовими позовами, які були подані у червні.

У позовах компанії звинувачувалии у недотриманні державного закону про прозорість політичної реклами.

Представниця Facebook Бет Готьє заявила, що компанія «була рада вирішити це питання».

«Ми докладаємо всіх зусиль для захисту чесності виборів і запобігання іноземного втручання. Ми вважаємо, що всі оголошення повинні бути прозорими на Facebook», — повідомила Готьє.

У коментарі Google йдеться, що компанія перестала дотримувалася законів Вашингтона з червня, коли штат ввів нові вимоги щодо розкриття інформації.

У Google пояснюють, що згодом «призупинили роботу з передвиборною рекламою у штаті», оскільки не змогли відповідати новим правилам.

«У цьому році ми розробили кілька функцій для забезпечення прозорості федеральних виборів в США, і ми шукаємо способи довести ці інструменти і до рівня штату», — стверджують у компанії.

Google і Facebook заявили, що задоволені урегулюванням питання, водночас, заперечили, що порушили закон.

Нагадаємо, раніше у Google заявили, що перевірятимуть інформацію про замовників політичної реклами під час виборів в ЄС

У жовтні Facebook зобов’язав замовників політичної реклами у Британії надавати у відкритому доступі інформацію про себе. Такі нововведення запровадили для боротьби з дезінформацією.

Нагадаємо, Велика Британія оштрафувала Facebook на 644 тисячі доларів через скандал із Cambridge Analytica.

Компанія з аналізу даних Cambridge Analytica, яка працювала над президентською кампанією президента США Дональда Трампа, незаконно отримала доступ до даних понад 50 мільйонів користувачів Facebook.

Цукерберг втратив понад $5 млрд через виток даних 50 млн користувачів Facebook.

Журналісти встановили, що Cambridge Analytica займалася збором даних про Донбас на замовлення влади.

Цукерберг визнав помилки на фоні скандалу про використання особистих даних. Facebook закрив доступ до будь-яких послуг для компанії Cambridge Analytica. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Новий витік даних із Facebook: що треба знати про скандал із Cambridge Analytica.

Пов`язані новини